املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

آشنایی با سایت املاک بلاگ ملکانا مرجع مطالب و اخبار مسکن بلاگ ملکانا مرجع مطالب و اخبار مسکن

آشنایی با سایت املاک بلاگ ملکانا مرجع مطالب و اخبار مسکن بلاگ ملکانا مرجع مطالب و اخبار مسکن

از اینرو پس از دادن وکالت در دفاتر رسمی شخص دیگر برای خود هیچ حق و اختیاری باقی نمی‌گذارد. حق ارتفاق یکی دیگر از دانستنی‌های حقوقی است که شامل اموال غیرمنقول است. این قانون بیان می‌کند  که هرگاه دو ملک در کنار هم باشند و مالی در یکی از این ملک‌ها واقع شده‌باشد، آن مالک حق ندارد مانع استفاده مالک دیگر گردد. مثالی در این مورد دو باغ در یک آبادی هستند که منبع آبی در یکی از باغ‌ها وجود دارد و مالک آن باغ حق ندارد مالک باغ دیگر را که در جوار باغ خودش قرار دارد، از انتفاع و بهره‌برداری از آب محروم کند.

  • بنابراین اصلا بعید ندانید که اطلاعات قیمتی خریدار حتی از شما هم بیش‌تر باشد.
  • از جمله وظایفی که این نوع از مشاوران انجام میدن، خدمات مربوط به پورتفولیو، مشاوره اجاره، بررسی دقیق و تحقیقات بازار هستش.
  • قراردادهایی که در حوزه املاک منعقد می‌شوند، قراردادهایی بسیار مهم هستند.
  • اگر بخواهیم برای شما سرمایه گذاری در واحد اداری را توضیح دهیم می‌توان گفت که؛ وقتی صاحب یک ملک برای فعالیت‌های اداری خود از شهرداری مجوز می‌گیرد، ملک آن حکم یک ملک اداری را دارد.

این سند تنها دارای یک برگه است و به راحتی می توان تمامی اطلاعات ملک را در همان یک برگه مشاهده کرد. مزیتی که این سند نسبت به سند منگوله دار، دارد این است که هر شخص به میزان مالیت خود از ملکی می تواند یک سند تک برگی جداگانه داشته باشد. از نکات قابل توجه در امر بازدید از املاک سفارش شده جهت اجاره، در ضمن بازدید از املاک استیجاری، مشاور باید شناخت و توانایی تفکیک انواع ساخت و سازهای رایج در کشور را داشته باشد.

  ضرورت مقاوم سازی منازل روستایی در برابر بلایای طبیعی

روش ملک گرایی

اجاره دادن محل سرقفلی از مصادیق بارز و روشن انتقال به غیر است و در صورت اقدام مالک از طریق مراجع قضایی، تخلیه ملک با پرداخت نصف سرقفلی را در پی خواهد داشت. در تعریفی جامع، سرقفلی چنین بیان شده که ممکن است شاخصی از تجارت باشد که شرکت‌ها را قادر می‌سازد سود مازادی نسبت به بازده سرمایه‌گذاری به‌طور نرمال کسب کنند. برخی ریسک‌های غیر سیستماتیک نیز وجود دارند که می‌توانند در قیمت مسکن تأثیر گذاشته و بازار مسکن را با اختلال و درنتیجه رکود مواجه کنند. مواردی مانند زلزله، رانش زمین در یک منطقه و بیماری‌های اپیدمی مانند کرونا می‌توانند چنین ریسک‌های را برای این بازار ایجاد کنند.

طراحی سایت با گوشی تنها در چند دقیقه

دی‌لایت به عنوان یک سی.آر.ام مشاور املاک، یک راه‌حل عالی و جامع برای کارگزاران املاک و مستغلات است. به طوری که ارتباط آن‌ها با خریداران و فروشندگان، به نحو احسن و از طریق ابزار ارتباطی مناسب، مدیریت می‌کند. شما با استفاده از این سی.آر.ام مشاور املاک به عنوان مثال می‌توانید به سرعت یک جلسه با مشتری را به تقویم آیفون خود اضافه کنید یا با سهولت هرچه تمام اطلاعات مربوط به تمام پروفایل‌های یک یا چند مشتری خاص را مشاهده و مقایسه کنید. این به ایجنت‌ها و کارگزاران اجازه می‌دهد تا همیشه میز کار خود را در هر شرایطی به همراه داشته باشند؛ با یا بدون اتصال به اینترنت. دی‌لایت یک دستیار ایمیل هم دارد که امکان ادغام و همگام‌سازی مستقیم آن با اپل میل(Apple Mail) فراهم شده است.

آشنایی با انواع سند ملک

بسیاری از این مشاورین املاک، به تناسب فعالیت هایی که در این شهر و استان شمالی کشور دارند، میزان درآمد های زیادی در ماه دارند. این موضوع سبب شده است تا بسیاری از افراد در سطح این استان، به دنبال این شغل بروند. بر اساس قانون، تمامی مشاورین املاک عضو اتحادیه مشاورین املاک موظفند معاملات و نقل و انتقالات ملکی خود را در سامانه سراسری ثبت معاملات مسکن وارد کنند و به شما یک کد رهگیری بدهند. وقتی که معامله‌ شما در سامانه کد رهگیری ثبت می‌شود، تمام مشاورین املاک مجاز در سراسر کشور از معامله شدن آن ملک مطلع می‌شوند و چنانچه مالک بخواهد کلاه‌برداری کند و ملک خود را به چند بفروشد یا اجاره دهد، سیستم به مشاور املاک اطلاع می‌دهد.

  هیات مدیره نظام مهندسی سازه قرار است مهرماه آینده انتخاب شود