املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

آموزش حقوقی املاک شامل چه مواردی می شود؟ آکادمی آموزش املاک

آموزش حقوقی املاک شامل چه مواردی می شود؟ آکادمی آموزش املاک

خانه های مجزا همانطور که از نام آنها پیداست، خانه هایی هستند که هیچ دیوار مشترکی با همسایگان خود ندارند. همان‌طور که قبلاً اشاره شد، رشد قیمت مسکن در مناطق مختلف کشور و حتی در مناطق مختلف تهران، یکسان نمی‌باشد. مطابق با آمار منتشر شده، در بازه زمانی بهار ۱۳۹۷تا اسفند ۱۳۹۹در مناطق مختلف شهر تهران، بیشترین رشد قیمتی مسکن مربوط به مناطق ۲۰، ۹، ۲۲، ۳ و ۲۱ به ترتیب با درصد رشد ۴۴۰%، ۴۳۶%، ۴۳۳%، ۴۲۵% و ۴۰۴% بوده است. استراتا strata چیست و در زمان خرید املاک استراتا باید چه قوانین و اسنادی را بررسی کنید تا ضرر نکنید؟ …

  • به طور مستمر مقالات علمی یا ویدئوهای آموزشی در سایت بارگذاری خواهد شد تا دانش حقوقی و عملی کاربران گرامی افزایش یافته و در موارد مشابه از آنها استفاده کنند.
  • ورود به شغل مشاور املاک، نیازمند افرادی با ویژگی‌های شخصیتی انحصاری است.
  • به تمام این موارد می‌توان قابلیت تماس درون برنامه‌ای را هم اضافه کرد که باعث شده تا کاربرد این سی.آر.ام مشاور املاک بیشتر هم شود.
  • بازارهایی مانند بازار بورس، سکه، دلار، طلا و حتی در سال‌های اخیر بازار آهن و خودرو نیز تحت تأثیر این ریسک‌های سیستماتیک و غیر سیستماتیک دستخوش نوسان شدید می‌شوند.
  • شما می‌توانید با خرید یا اجاره سوله در تهران بدون دردسر ساخت‌وساز، فعالیت صنعتی خود را شروع کنید.
  تحلیل نرخ رشد ارز بر قیمت زمین شهری. کنترل قیمت به چه صورت؟

رزیدانسها معمولا فضای سبز ندارند و شارژ ماهیانه اونها گرونتر از بقیه ست. برای اینکه بتونین آپارتمان مناسب انتخاب کنین ، لازمه که ابتدا بدونین انتظارتون از یک خونه چیه و بعد چه گزینه هایی روبه روی شما قرار داره
جواب سوال اول با خود شماست . اول بگیم که مدل خونه های ترکیه رو نباید با ایران مقایسه کرد چون سیستم کلا متفاوته .

درباره قرارداد خانه بدانید.

همچنین، در این دوره، مشاوران املاک با استفاده از تحلیل بازار، قادر خواهند بود تا بهترین راهکارهای بازاریابی را پیدا کنند و با استفاده از آن‌ها به فروش بیشتری دست یابند. دوره MBA املاک دارای سرفصل ها و مباحث مختلفی از جمله تبلیغات در املاک، سیستم سازی، پرسونای شخصی، کارشناسی ملک و… می باشد و طبق آمار این دوره از گرایش های MBA در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین مشاوران املاک پیدا کرده است. از قدیم‌الایام تا همین امروز، بازاریابی پیامکی عصای دست مشاوران املاک بوده است؛ زیرا آن‌ها می‌توانند مخاطبان زیادی را در سریع‌ترین زمان ممکن و با‌ کمترین هزینه هدف بگیرند و نظر آن‌ها را جلب کنند.

تکنیک های کاری برای مشاورین املاک

بازاریابی املاک، عبارت است از به کارگیری انواع فنون و روش‌های مختلف و خلاقانه برای جذب مشتریان جدید و ارائه مشاوره املاک در زمینه‌های مختلف. به عبارت دیگر، هدف از بازاریابی املاک مانند بازاریابی در سایر زمینه‌ها، افزایش جذب مشتری، شناخت مشاوره املاک به مخاطبین و در نهایت رسیدن به درآمدزایی بالاتر است. به منظور انجام اصولی بازاریابی املاک باید فعالیتتان را در چند فاز و چندین مرحله پیش ببرید که در ادامه، این مراحل را بررسی می‌کنیم.

  85 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی گیلان تحویل شد

آپارتمان نشین ها اعتقاد دارند سیستم امنیتی آپارتمان‌ها نسبت به خانه های ویلایی بیشتر است و دسترسی به امکاناتی مانند مغازه های اطراف، استخر، پارک و باشگاه که توسط آپارتمان ها و لوکیشن آنها به ساکنین ارائه میشود از اهمیت بالایی برخوردار است. اولین نکته این است که ارزیابی قیمت این نوع ملک‌ها بیشتر به ارزش زمین و موقعیت مکانی آنها بستگی دارد. زیرا اکثریت بازسازی نشده اند و به دلیل فرسودگی در ظاهر و بنا و فرسودگی در متریال استفاده شده و تاسیسات قابل سکونت نیستند یا حداقل مدرن نیستند. ساختمان یا بنایی که از یک طبقه یا حداکثر از دو طبقه تشکیل شده باشد یا یک یا دو خانوار در آن سکونت داشته باشند و دارای حیاط و فضای باز خصوصی هستند را ملک مسکونی یا ویلایی می نامند. همچنین به ملک‌های کلنگی و قدیمی که بازسازی شده اند و قابل سکونت هستند و در درون شهرها آنها را میبینیم ملک ویلایی یا مسکونی می‌گویند. داشتن آسانسور برای آپارتمان ها بسیار مهم است و اگر ساختمانی فاقد آسانسور باشد در کل، قیمت واحد های آن، کمتر از ساختمان های همجوار است.