املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

آژانس های املاک ارم کیلید

آژانس های املاک ارم کیلید

بدین شکل شما علاوه بر تبلیغ دائمی ملک­‌هایتان و دسترسی 24 ساعته مشتریان به آن­‌ها، امکان نظرخواهی از دوستان، آشنایان، مشتریان و بازدیدکنندگان را نیز پوشش خواهید داد که به موفقیت مشاور املاک خود منتهی خواهد شد. به عبارتی محتوا نویسی یکی از ابزارهای رایگان و ساده برای افزایش مشتری بیشتر مشاورین املاک است. همچنین نحوه دسترسی به تمام اطلاعات خود را برای مشتریان آسان سازید به طوری که تمام صفحات مربوط به ملک دارای عکس‌های خوب و با کیفیت، تورهای مجازی و دسترسی آسان به نقشه گوگل باشد. حتی میزان نقدینگی در فعالیت حسابداری مشاورین املاک نیز باید مدنظر قرار داده شود. حسابداری مشاورین املاک، برای پرداخت به موقع عوارض و همین طور قبض‌های حاصل از کسب و کار را مشخص می‌کند. قبل از شروع صحبت قصد داریم به نکته ای اشاره کنیم که شاید چندان به آن توجه نمی شود اما به عنوان یکی از واجبات یک مشاوره خوب است.

  • انجام معامله ملکی یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های هر شخص در زندگی است و اشخاص با مراجعه به مشاوران املاک حاصل یک عــمر زحمت خود را به آنها می سپارند.
  • فرایند معاملات ملکی و اجرای ارتباطات فی مابین در کشور از طریق مشاورین املاک در جهت ثبت رسمی آن در دفاتر اسناد رسمی در راستای قطعی و رسمی شدن معامله و انتقال ملکیت بر مبنای همه وظایف و فعالیتهای حاکمیتی دولت تعریف نشده است، بلکه تنها در جهت تأمین منافع مادی سازمانهای درگیر در خصوص املاک بوده اسـت.
  • یکی از مواردی مهمی که می تواند در موفقیت شما به عنوان مشاور املاک تاثیرگذار باشد ریسک کردن است.
  • این بخش، سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن 1402، نام دارد و مستاجرانی که در سامانه وام ودیعه مسکن ثبت نام نموده اند، می توانند با مراجعه به سایت و از بخش ( مشاهده و پیگیری درخواست ها )، اقدام به مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات اجاره خانه​ ۱۴۰۲ خود نموده و از نتایج آخرین بررسی ها، مطلع شوند.
  اقدامات دولت سیزدهم باعث کاهش «رکود» حوزه مسکن می شود

ایشان زودتر از هر کسی استراتژی قیمت گذاری و تغییرات قیمت املاک را با توجه به شرایط جامعه می‌بیند. یکی از دلایل موفق مشاور املاک در زیراب  شناسایی تغییرات کوچک و بزرگ در زمینه مسکن است. یک مشاور املاک خوب و حرفه ایی در زیرآب مشاور املاکی است، که کاملا به منطقه اشراف داشته باشد. بداند کدام زمین ها و املاک در زیرآب مناسب ساخت هستند یا خیر؟ بداند کدام زمین ها و املاک در منطقه زیرآب رانشی هستند یا خیر؟ روابط مناسبی با صاحبان ملک های آماده به فروش داشته باشد و نفوذ کلام داشته باشد. پیگیری مشتری مبحث مهمی است که مشاوران املاک در آن ناموفق عمل می‌کنند.

لیست رهن و اجاره (تجاری ، مسکونی ، کارگاهی)

اما به منظور حرفه ای شدن در هر کاری باید به شایستگی های لازم برای آن کار دست پیدا نمود. ثبت درخواست چیست؟ ثبت درخواست یکی از مهمترین ارکان مشاوره به حساب می آید بطوریکه برای انجام مشاوره صحیح می بایست درخواست شخص مشاوره گیرنده مشخص شده و ثبت گردد. در پایان فراموش نکنید که رسیدن به موفقیت در این شغل یک شبه امکان پذیر نیست. برند سازی در حوزه املاک دارای مزایای بسیاری از جمله حفظ جایگاه شما در بازار املاک، برجسته و متمایز شدن نسبت به رقبا و جلب اعتماد می‌شود. ماده 21 قانون ، ضمانت اجرایی است برای اینکه پیش‌فروشندگان آپارتمان‌ها نتوانند بدون مجوز اقدام به انجام تبلیغات کنند. در تمام شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرم، لینکدین، یوتیوب، تلگرام، واتس اپ و …  حضور داشته باشید.

ساعت کاری املاک ارکان

تمامی این ترفندها از تجربه مشاورین املاک در طی معاملات گذشته حاصل می‌شود. به علاوه هنگامی که مشاور املاکی انتخاب می‌کنید که تجربه کافی در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره ملک دارد، می‌توانید با هزینه کمتر و قیمت مناسب‌تری خرید کنید. در این خصوص اتحادیه صنف مشاوران املاک باید با همکاری کانون های وکلای دادگستری دوره های آموزشی لازم را برای کارآموزان وکالت و وکلا برگزار کرده تا ضمن حفظ دقت در کار، کنش ها و واکنش های آنها به گونه ای مدیریت شود که چه در جلسات معاملات ملکی و چه در محافل دیگر، منجر به از دست رفتن فرصت ها و آسیب به جامعه نشود. مشاور املاک شغلی تخصصی است و بدون تخصص اگر هم در آن موفقیتی بوجود بیاید بصورت مقطعی و زودگذر است . یک مشاور باید بداند شغلی که در آن کسب درآمد میکند چیست متاسفانه اغلب مشاورین املاک احساس خود را در مقابل شغل خود چنین بیان میکنند که ما با استفاده از فایل های فروش و معرفی و یا آگهی ملک متقاضی را پیدا کرده و پس از آن تلاش میکنیم تا آن فایل پسندیده شود و سپس قرارداد امضا میشود . این تعریف شاید در دید اول درست باشد اما در اصول تعریفی کاملا غلط و اشتباه است .

  شرکت مسکن مسئول توسعه روستایی است نه وزارت کشاورزی

اجرای موزیک شادمهر در برنامه «مهمونی» ایرج طهماسب

اما نکات مهمی را باید در نظر داشت که متن پیامک تبلیغاتی شما باید کاملا روان بوده و کلمات جذاب و قابل تجسمی را شامل شود به گونه‌‌ای که طبق نیاز مخاطب، اعلام آمادگی کامل خود برای مشاوره و انتخاب ملک‌­های پیشنهادی همراه با شرایط و سلایق متعدد باشد و متن پیامک تمام راه‌­های ارتباطی (شامل آدرس، اسم املاک، شماره تماس، نام شبکه‌­های اجتماعی که شما در آن‌ها حضور دارید و یا اسم وبسایت) را در بر گیرد. اگر چه هنوز هم مشاوران املاک از ارکان اصلی فرآیند مشاوره و خریداری خانه و اجاره دادن يک ملک است، اما تحقیقی که توسط انجمن ملی کارگزاران املاک و مستغلات امريكا (NAR) انجام شد، حاکی از این بود که ٩٢٪؜ خریداران مسکن از اینترنت برای شروع جستجوی خانه دلخواه خود استفاده می کنند. استفاده از نرم افزار حسابداری برای مشاورین املاک، برای بالا بردن میزان دقت و راحتی در کار مشاوران املاک شده است. استفاده از نرم افزار حسابداری برای مشاورین املاک، در هر زمان برای دسترسی به اطلاعات و به روز رسانی آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای رسیدن به موفقیت در زمینه مشاور املاک، ابتدا باید نسبت به جمع آوری داده‌های مالی و ثبت و ضبط کردن آن‌ها اقدام کرد.