املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

اجرای همزمان 351 پروژه روبنایی و زیربنایی در شهرهای جدید

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سعید غفوری، رئیس هیئت مدیره و ناظر شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به سیاست احداث روبنایی، خدمات زیربنایی و مسکن همزمان با هدف ارتقای کیفیت زندگی، گفت: وی از شهروندان شهرهای جدید گفت: تحویل واحدهای مسکونی همزمان برای متقاضیانی که در این واحدها مستقر هستند و نیاز به خدمات در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی و تفریحی دارند. کار ساخت و ساز و آغاز عملیات اجرایی پروژه های روبنایی با مسکن همزمان در دستور کار شرکت ساخت قرار گرفت.

به گفته وی، از آغاز طرح های نهضت ملی تاکنون تعداد فراپروژه ها به 173 مورد رسیده است که شامل 12 پروژه فرهنگی، 45 طرح آموزشی، 15 طرح مذهبی، 10 طرح در حوزه بهداشت و درمان، 37 طرح پارک و تفریحی است. مجتمع ها و 19 پروژه. اجرای پروژه های تجاری و حمایتی، 4 تاسیسات شهری (یک صومعه سرا و آتش نشانی)، 6 ساختمان اداری و انتظامی، 9 مجموعه ورزشی و 16 پروژه در زمینه سایر خدمات و 178 پروژه زیربنایی در شهرهای جدید، اجرا شده اند و در حال اجرا هستند. .

رئیس شرکت عمران شهرهای جدید ایران تصریح کرد: این شرکت در حال حاضر 50 هزار واحد مسکونی تعاونی و خودمالکی در شهرهای جدید در دست اجرا دارد که خارج از طرح یارانه مسکن است.

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3043210

  57 هزار و 600 میلیارد ریال برای ساخت مسکن در آذربایجان شرقی هزینه شد