املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

افتتاح 5200 واحد مسکن مهر پردیس با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، سعید غفوری در نشست خبری با یادآوری برنامه ریزی برای افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهریه گفت: 344 واحد در شهر ایوانکی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 2600 واحد در مهستان و 7000 واحد در پردیس وجود دارد، ادامه داد: همزمان با اجرای این پروژه ها 15 پروژه روبنایی به ارزش حدود 600 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: البته با گزارش های میدانی متوجه شدیم که حدود یک هزار و 770 واحد مسکونی در پردیس جدید مهر شهر ناقص بوده و در برخی موارد فاقد اتصال گاز بوده است. همچنین یک سری پروژه ها آسفالت نشده است که به همین دلیل این تعداد را از برنامه افتتاحیه پروژه های مسکن مهر پردیس حذف کردیم و هم اکنون 5230 واحد آماده افتتاح است.

رئیس شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به اینکه با حضور وزیر راه و شهرسازی 5 هزار و 230 واحد مسکن مهر به همراه 15 پروژه روبنایی به بهره برداری می رسد، افزود: اوایل سال آینده 800 واحد سهند نو به بهره برداری می رسد. ساخته شده و نهضت ملی با کیفیت عالی اجرا خواهد شد. 1300 واحد نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید پرند افتتاح می شود.

غفوری با بیان اینکه بخشی از کمک مردمی را از منابع داخلی شرکت تامین پذیرفتیم، افزود: طبق تصمیم انجمن سازندگی شهرهای جدید، از محل وجوه واریز شده، میلگردهای پرکاربرد را خریداری خواهیم کرد.

وی به افتتاح اولین پروژه های ویلایی نهضت ملی مسکن کشور در شهر جدید امیرکبیر اشاره کرد و گفت: در بازه زمانی 5 فروردین تا 12 خرداد 1403 حدود 7 گشایش مسکونی در کشور خواهیم داشت.

  ترافیک سنگین در محور هراز، آزاده پردیس و قزوین کرج

وی با اشاره به توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی به موضوع مسکن عمومی، تصریح کرد: با جدیت پیگیر «مسکن مردمی» خواهیم بود.

رئیس شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به کمک 600 هزار واحدی شهرهای جدید به نهضت مسکن ملی گفت: 210 هزار واحد از این واحدها برای ساخت شهرک ها اختصاص یافت که به زمین ملی واگذار شد و سازمان مسکن. بنابراین سهم ما در نهضت ملی مسکن 390 هزار واحد است که تاکنون 330 هزار واحد آن تامین شده است.

غفوری تایید کرد: طی دو ماه گذشته تامین زمین پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید 60 درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3054684