املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

الزام شرکت ها به فروش بلیط اتوبوس رفت و برگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، سید کمال هادیان فر در جلسه ستاد سفرهای نوروزی با پیش بینی افزایش 3 تا 5 درصدی پروازها در نوروز 1403 بر توزیع عادلانه بلیت ها و سهولت دسترسی مردم به وسایل نقلیه تاکید کرد. خدمات ذکر شده: ممکن است همه بلیط ها در یک روز خاص فروخته نشوند. بلکه 20 تا 30 درصد بلیت ها باید 48 یا 24 ساعت قبل از هر روز موجود باشد و تا آخرین روز طرح نوروزی نیز بلیت وجود داشته باشد. بین 60 تا 70 درصد بلیط های رفت و برگشت باید فروخته شود.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهینه باید دوره های آموزشی برای کارشناسان و مسئولان حوزه سفر برگزار شود، گفت: بلیط هواپیما چارتر برای پروازهای داخلی و خارجی به مقاصد حج به ویژه نجف اشرف فروخته نشود. .

به گزارش تسنیم، 18 اسفندماه، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بر اساس اطلاعیه معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از ممنوعیت فروش پروازهای چارتر در عید نوروز 1403 خبر داد. شهرسازی و اعلام کرد: بلیت فروشی باید بر اساس قیمت باشد و ابلاغ مصوب در اردیبهشت ماه سال جاری انجام می شود.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بازرسی وزارت راه و شهرسازی بر نحوه فروش عادلانه و قیمت دولتی بلیت هواپیما نظارت لازم را خواهد داشت، گفت: زیرساخت ها و سامانه ها باید باشد. با سرعت بالا آماده شد تا کاملاً برای حوادث مورد انتظاری که در معرض آن قرار نگرفتیم آماده شویم.

هادیان فر تاکید کرد: در ایام نوروز کارت پمپ بنزین فعال می شود تا سهمیه سوخت به راحتی و راحت باشد.

  سایت نهضت ملی مسکن سالواقان قم در حال آماده سازی است

به گزارش تسنیم و بر اساس اظهارات رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری، جلسه تعیین قیمت بلیت اتوبوس امروز در ایام نوروز 1403 با حضور مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار می شود. .

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3049210