املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

انتقاد رئیس بنیاد مصطفان به دلیل بی توجهی به مسائل نوآوری

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، حسین دهقان با انتقاد از بی توجهی برخی از مدیران ارشد کشور به موضوع نوآوری اظهار داشت: هیچ سازمان و نهاد اقتصادی بدون نوآوری آینده ای نخواهد داشت و باید به موضوع فناوری توجه شود. توجه در صنعت

وی با بیان اینکه اگر برای هر محصولی جایگاه خود را در بازار پیدا نکنیم، تنها باید منابع را هدر دهیم، ادامه داد: پیشگامان صنایع مختلف، مبتکران آن صنعت هستند. در چند دهه گذشته سهم دانش در محصول نسبت به سهم مواد اولیه رشد قابل توجهی داشته است و تمام جنبه های صنعت هوشمند شده است. اگر عاقل بودن را نپذیریم، عقب ماندگی را پذیرفته ایم.

وی افزود: بنیاد مصطفی وان باید توانمندی های نوآورانه بیرون از خود را بشناسد و با آنها شریک شود تا شرکت های کوچک رشد کنند و صنایع بنیاد نوآور و مترقی شوند. ما باید توانایی های سازمانی خود را افزایش دهیم تا تحولات صنعتی آینده را بپذیریم.

رئیس بنیاد مصطفان با تاکید بر اینکه مبنایی برای رقابت با بخش خصوصی نداریم، افزود: توسعه سازمانی مقدم بر توسعه محصولات و کالاها است و رقابت در سطح جهانی جز پس از تفکر مدیران ارشد امکان پذیر نیست. اگر یک مدیر بتواند افراد مناسب را در جای مناسب قرار دهد و ایده های نخبه را پیاده کند، مسلماً مهمترین توسعه، یعنی توسعه سازمانی، رخ داده است.

دهقان گفت: باید در استفاده از فناوری ها پیشگام باشیم اما به شرطی که این امر منجر به سرمایه گذاری گران نشود. تلاش می کنیم از توان شرکت های دانش بنیان برای مدیریت کل واحد مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنیم. ما از گروهی از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌آموز حمایت می‌کنیم که به مجموعه اهداف سازمانی سازمان در داخل و خارج از کشور کمک می‌کنند.

  افزایش غیرقانونی اجاره بها توسط مالکان تخلف محسوب می شود

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3039037