املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

اهمیت دفترچه راهنمای خودرو خودرو45 | dlcatalog

اهمیت دفترچه راهنمای خودرو خودرو45 | dlcatalog

زمانی که خودروی شما به مشکل می‌خورد، ممکن است تمامی راه حل‌هایی که یک مکانیک به شما ارائه می‌کند را دفترچه راهنمای خودرو قبول کنید. حتماً باید دفترچه راهنما و شرایط کمپانی را بخوانید تا کاری انجام دهید که گارانتی را از بین می‌برد. اگر شرایط گارانتی را خوانده‌اید و برخی از بخش‌های آن را نمی‌فهمید، حتماً با یک کارشناس در مورد آن صحبت بکنید.

  • یکی از چیزهایی که همیشه معمولاً داخل خودروی خود دارید دفترچه راهنمای آن است و اگر این گونه نیست، بهتر است همیشه آن را دم دست داشته باشید.
  • این اطلاعات را یک مکانیک نیز می‌تواند در اختیار شما قرار دهد اما دفترچه راهنما منبع معتبر‌تر و البته رایگانی است که از طرف خودروساز خودرویتان به شما اهدا شده است.
  • تمامی این ویژگی‌ها عنوان شده می‌تواند لذت صفر تا صد رانندگی را برای سرنشینان این محصول به ارمغان آورد.
  • این خودرو در حالت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند و این یک عدد خوب محسوب می‌شود.
  • مطلب زیر را مطالعه فرمایید، که جزئیات آیین‌نامه جدید واردات خودرو، شرایط انتخاب واردکنندگان جدید خودرو، قیمت خودروهای وارداتی به ایران و زمان ورود خودروهای خارجی به ایران را بررسی می‌کند.

۳- اگر دفترچه راهنمای خودرویی را دارید و می خواهید آنرا با بقیه مخاطبان به اشتراک بگذارید، لینک آن را برای ما ارسال کنید. مقاله ای که در پیش روی شماست، یکی از جامع ترین منابعی است که می‌توانید انواع دفترچه راهنمای (منوال) فارسی خودروهای داخلی و همچنین برخی خودروهای وارداتی را در آن پیدا کنید. 3- همچنین اگر دفترچه راهنمای خودرویی را دارید و می خواهید آنرا با بقیه مخاطبان به اشتراک بگذارید، لینک آن را برای ما ارسال کنید.

  هواپیمای تهران - بیرجند ماهان دچار نقص فنی شد

کتاب راهنمای کامل خودرو تیبا

ضوابط و شرایط خدمات پس از فروش و انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو در دفترچه راهنمای آن عنوان شده است. البته بهتر است که سفر شما از مسیر اتوبان باشد چراکه در جاده‌های دوبانده بخصوص در سربالایی‌های شدید با کمبود شتاب و کشش مواجه هستیم و همین سبقت‌گیری‌ها را دشوار خواهد ساخت. ۵ لیتری با قدرت ۸۷ اسب‌بخار است که دقیقا‌‌ همان موتور تیبا بوده و متاسفانه بیشتر از آنکه قدرت داشته باشد، صدا دارد و در ساینا این صدا اگرچه نسبت به تیبا کمی کمتر شده اما هنوز هم وجود دارد و آزاردهنده است. علاوه بر این اگر خودروی ساینا با ۵ سرنشین بزرگسال پر شده باشد، نمی‌توان انتظار عملکرد خوب و مناسبی داشت. بنابراین اگر خانواده شما بیشتر از ۴ نفر جمعیت دارد، ساینا انتخاب خوبی نیست. علاوه بر موارد فوق دفترچه راهنما در خصوص معانی چراغ‌های هشدار نیز به شما کمک خواهد کرد.

شرایط جدید واردات خودرو

علاوه‌ بر اطلاعات پیرامون روغن موتور و سایر مایعات مورد استفاده در خودرو دفترچه راهنما حاوی اطلاعات فنی و دقیقی در خصوص سایر قطعات خودرو است. اینکه چه قطعه‌ای و با چه مشخصاتی در خودرو شما مورد استفاده قرار گرفته در هنگام وقوع مشکل می‌تواند شما و مکانیک خودرویتان را یاری کند. دفترچه راهنمای خودرو که عموما تحت عنوان راهنمایی دارنده محصول توسط خودروسازان داخلی عرضه می‌شود؛ نحوه استفاده بهینه از خودرو را آموزش داده و حاوی نکات مهم است که در هنگام استفاده از خودرو کارآمد خواهد بود. مطلبی که در پیش روی شماست، یکی از جامع ترین منابعی است که می‌توانید انواع دفترچه راهنمای (Manual) فارسی خودروهای داخلی و همچنین برخی خودروهای وارداتی را در آن پیدا کنید.

  عزم وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن نیروهای مسلح است

همراه با این موارد، راهنماهای قدم به قدم برای این که چگونه تایر را باید باد بزنید و چه کارهایی را باید انجام بدهید یا ندهید هم داخل دفترچه راهنما وجود دارند. این دفترچه بسته به شرکت خودروسازی که خودرو شما را تولید کرده، حاوی نکات مهم ایمنی، عملکردی و نگهداری از خودرو شما است. به همین جهت نگهداری این دفترچه و دریافت اطلاعات خودرویی توسط آن بسیار اهمیت دارد. اما افراد عموما توجه چندانی به دفترچه راهنمای خودرو نداشته و اطلاعات آن را خسته‌کننده می‌دانند. با این وجود شما اگر پیش از استفاده از خودرو خود دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید در استفاده از آن به خصوص در استفاده از امکانات و تجهیزات موفق‌تر عمل کرده و مشکلات ساده و رایج خودرو خود را به راحتی عیب‌یابی خواهید کرد. به طور طبیعی، همه دوست دارند که بدنه خودرویشان همیشه براق و درخشان و کابین خودرو، همیشه نو به نظر برسد.