املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

او سقف افزایش اجاره بها را به شورای مسکن منطقه واگذار کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، مهرداد بذرباش با یادآوری اینکه 2 میلیون و 600 هزار واحد نهضت ملی مسکن در دست ساخت است، اظهار داشت: طی هفته جاری 60 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن در سه منطقه عملیاتی می شود. استان های تهران، یزد و سیستان و بلوچستان و به نظر می رسد راه شهید آیت الله رئیسی ادامه دارد و متوقف نمی شود.

وی از صدور 277 هزار پروانه در شهرستان فراسوه خبر داد و به صدور قانون تنظیم بازار زمین، مسکن و اجاره بها اشاره کرد و افزود: اختیار تعیین سقف اجاره بها بر اساس آن به شورای مسکن استان داده شده است و شورای عالی مسکن اعلام می کند که ظرف یک هفته به آنها پاسخ داده خواهد شد. بر این اساس شاهد مداخله منظم و قانونی در بازار مسکن خواهیم بود.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام رئیس کل بانک مرکزی نرخ تورم در اردیبهشت ماه در حوزه مسکن نقطه به نقطه کاهش یافت و امیدوارم این روند نزولی ادامه داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تامین مالی نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: تامین مالی یکی از تنگناهای مسکن است و با انتشار اوراق عرضه و پمپاژ آن به پروژه های نهضت ملی مسکن مشکلاتی در این زمینه وجود داشت.

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3092587

  مبایعه نامه املاک چیست و قوانین آن دانلود نمونه