املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

ایران آنلاین » آگهی مسکن در پلتفرم‌ها نیازمند ساماندهی است مردم فریب شایعات فضای مجازی را نخورند

ایران آنلاین » آگهی مسکن در پلتفرم‌ها نیازمند ساماندهی است مردم فریب شایعات فضای مجازی را نخورند

از ابتدای خلقت انسان، داشتن محلی برای کار و زندگی برای او اهمیت بالایی داشته است. برای همین همیشه به‌دنبال سکونت در بهترین و امن‌ترین مکان‌های ممکن بوده است. در گذشته پیدا کردن محل مناسبی برای زندگی یا کار، به تلاش بسیاری نیاز نداشته است. به دلیل متراژ بالای زمین‌های خالی و جمعیت کم شهرها، افراد می‌توانستند مکانی مناسب را به‌راحتی پیدا کنند. ویلای دوبلکس نوساز در نور یکی از ملک‌های با شیوه‌ی ساخت مجهز در این منطقه است.

  • بر اساس اظهارات کارشناسان این سایت، استارت آپ آلونک، با آموزش مشاورین املاک و سنجش کیفی عملکرد و خدمات شان و بررسی نظرات کاربران، حرفه ای ترین کارشناس را به کاربر پیشنهاد می دهد.
  • البته امضای یک نفر از مالکین که از تمام مالکان دیگر دارای وکالت رسمی باشد نیز در قرارداد کفایت خواهد کرد.
  • دفاتر زیر بهترین خدمات را برای معامله ملک در جنوب تهران، به شما ارائه می‌کنند.
  • تمامی قبوض صادرشده از سمت شهرداری دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت هستند به همین دلیل امکان پرداخت این قبوض به صورت تلفنی و با شماره‌گیری 137 نیز وجود دارد.
  • ایران فایل با سال ها تجربه در امور املاک و شناخت بازار مسکن اقدام به جمع آوری کامل ترین فایل های خرید و فروش ، رهن و اجاره خانه ، آپارتمان و…
  • با توجه به تحقیقات در بیش از 90% بازدید ها، خریداران در نگاه اول از معامله صرف نظر می کنند.
  فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل ⭐️ لیست قیمت 1402 | tgmachine

به محض اضافه شدن عوارض در سایت شهرداری، قبضینو به صورت آنی قبوض را به‌روزرسانی می‌کند و می‌توانید به راحتی عوارض سالانه خود را مشاهده و با اطمینان پرداخت کنید. با استفاده از قبضینو امکان پرداخت همزمان قبوض نوسازی و عمران و عوارض مدیریت خدمات پسماند برای کاربران عزیز فراهم شده است. در محله‌هایی مانند شهرک غرب و سعادت آباد به دلیل امکانات مطلوب و لوکس بودن آپارتمان‌ها قیمت خانه بالاست؛ اما در محله‌هایی مثل ستارخان و تهران ویلا قیمت خانه مناسب‌تر است.

پذیرش بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی اتحادیه صنف مشاوران ا …

اداره ثبت اسناد و املاک تهران که در سال 1302 تاسیس شده است، خدمات خود را، به دو صورت حضوری و اینترنتی، به مراجعان و متقاضیان خود ارائه می نمایند. هر یک از افراد متقاضی، می توانند با توجه به شرایط خود، با مراجعه به آدرس این اداره در تهران یا مراجعه به آدرس سایت این اداره، از خدمات حضوری، یا خدمات اینترنتی آن بهره مند گردند. فسخ قرارداد زمانی اتفاق می افتد که بنا به دلایلی دو طرف معامله یا یکی از طرفین دیگر تمایلی به ادامه قرارداد نداشته باشد و قرارداد را تمام کند.

آسانسور، کارفرما، تمام خطر، کیفیت، آتش سوزی، تکمیل درمان

کافیست یک بار شناسه ملک خود را در قبضینو وارد کنید تا اطلاعات مربوط به قبض مورد نظر ذخیره شود. علاوه بر این امکان نام‌گذاری قبوض نیز در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید تجربه‌ای جدید از مدیریت قبوض داشته باشید. طبق آخرین آمار منتشرشده در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ مبنی بر تعداد معاملات انجام‌شده مسکن در تهران، بیش‌ترین تعداد معاملات مسکن در شهریور به ترتیب متعلق به مناطق ۵، ۱۰، ۴ و ۲ است. در ضمن به طور کل تعداد معاملات مسکن در شهریور ماه سال جاری نسبت به مرداد ماه در تمام مناطق افزایش یافته است. تعداد کل معاملات مناطق ۲۲گانه تهران در شهریور ماه ۷۷۸۹ فقره بوده است.

  به تعویق افتادن آزمون های نظام مهندسی ساختمان

نحوه محاسبه کمیسیون املاک در  تبریز

از نظر مدیران کیلید، چنین سامانه ای برای اولین بار در ایران اجرا شده و در کنار هوش مصنوعی که برای اولین بار در بازار املاک ایران به کار گرفته شده، امکان استفاده از تکنولوژی Web Mapping و AR هم در اپلیکیشن کیلید گنجانده گردیده است. با کمک مدل های محاسباتی و یادگیری ماشین و هم اطلاعات و ابزارهای این سامانه، پیش بینی صحیح از وضعیت بازار و کاهش ریسک معاملات اتفاق می افتد. دیوار با این که یک اپلیکیشن نیازمندی های آنلاین است اما قسمت اعظم از محبوبیت خود را به آگهی های املاک و نیازمندی های بخش املاک مدیون است. شاید بسیاری از مردم، حسام آرمندهی و رضا محمدی کارآفرینان ایرانی را نشناسند، اما «دیوار» را که محصول تفکر و اندیشه آنهبوده و در سال 92 راه اندازی و امتیاز آن توسط شرکت آگه پردازان هوشمند ثبت شده، می شناسند. بازرسان گشت تعزیرات حکومتی در این بازرسی‌ها مشاوران املاک متخلف را که از متعاملین وجوه اضافه دریافت کرده‌ بودند، جریمه کردند.