املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

تمامی هزینه های ثبت شرکت در دبی+مراحل انجام ثبت شرکت برای مهاجرت+مدارک | do-tourism

تمامی هزینه های ثبت شرکت در دبی+مراحل انجام ثبت شرکت برای مهاجرت+مدارک | do-tourism

موسسه حقوقی ثبت کیش (اندیشه قرن کیش) با بیش از 15 سال تجربه، با ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان در خدمت هموطنان عزیز در داخل و خارج از ایران  در مسیر ثبت شرکت در امارات خواهد بود. درواقع تمامی انواع شرکت های تجاری یا خدماتی را میتوان به صورت مسئولیت محدود (LLC) ، مشارکتی، سهام عام و….. معمولا افراد ایرانی متقاضی برای ثبت شرکت در دبی می‌توانند با این عناوین ثبت شرکت را انجام دهند.

  • به همین ترتیب، این منطقه می تواند نیروی کار بالقوه عالی را برای هر شرکتی که تصمیم به عضویت در آنجا دارد فراهم کند.
  • یکی از بهترین راه حل ها جهت اخذ اقامت در دبی و امارات از طریق ثبت شرکت می باشد.
  • کمترین هزینه 15 هزار درهم شامل صفرتاصد پروسه است و مرتبط با درخواست شرکت خدماتی در دبی می باشد.
  • اگر از خود می‌پرسید که چگونه یک سالن زیبایی در دبی راه‌اندازی کنید، این مقاله می‌تواند به شما در این فرآیند کمک کند.
  • در صورت داشتن شرایط ثبت شرکت در دبی و انجام آن، می‌توانید ویزای سرمایه‌گذاری امارات (Investor Visa) را دریافت کنید.

ایرانیانی که دارای سرمایه کافی و مدارک کامل هستند، می‌توانند به مدت سه سال اقامت موقت دریافت کنند. البته باید توجه داشت که برای ایرانیان، محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های زیادی در نظر گرفته شده است و پس از پشت‌سرگذاشتن آن‌ها، می‌توان به اقدام برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی پرداخت. ثبت شرکت، یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت در دبی است. این وضعیت باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال ثبت شرکت در این شهر باشند، تا بتوانند به سادگی و بدون واسطه در این کشور پیشرفته، اقامت خود را تامین کنند. در دوره‌های گذشته، آمارهای ثبت شرکت در دبی و امارات به نحو چشمگیری افزایش یافته است. این به دلیل این است که امارات متحده عربی به عنوان یکی از کشورهای پیشرو و توسعه یافته جهان شناخته می‌شود.

  مشاور خرید و فروش املاک دوره ویژه بازار کار آموزشگاه سنجش پارسیان مشهد

انوع ثبت شرکت در امارات:

بدون شک مهاجرت به دبی و ثبت شرکت در این شهر زیبا، متقاضیان بسیاری را دارد؛ اما شاید برخی از این افراد نگران مالیات ثبت شرکت در دبی باشند. به همین دلیل در ادامه این صفحه یکی از سوالات متداول یعنی میزان مالیات ثبت شرکت در دبی را بررسی خواهیم کرد. یکی از شرایط لازم جهت دریافت این مجوز در امارات، داشتن کارخانه تولیدی و یا دفتر اداری است از این رو فرد نمی‌تواند ثبت شرکت را به صورت مجازی انجام دهد.

۱۰۸ پاسخ به “اخذ اقامت دو ساله امارات”

این نوع از شرکت ها جز رایج ترین شرکت ها در کشور ما محسوب می شوند که عمدتاَ بین اعضای یک خانواده یا فامیل و … تشکیل می گردد. هنگامی که پرونده ثبت شرکت شما به مرحله اجرا رسید، کارشناسان حامی مهاجر ضمن اخذ ویزای توریستی دبی، شرایط اقامت و سفر شما به دبی را فراهم می‌کنند. خبر خوب این است که نیازی نیست که خودتان به دنبال کارها باشید، فقط حضور فیزیکی شما در دبی نیاز است. چنین موضوعی صحت نداره و در ماه های اخیر شرکت ایمیگلو برای متقاضیان زیادی اقدام به ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی کرده و اقامت مدیر و شرکا و خانواده ی آن ها را نیز اخذ کرده است. این نوع شرکت ها، شرکت هایی هستند که منحصرا متعلق به یک شخص حقیقی است و کلیه مسئولیت های مربوط به آن بعهده هزینه تمدید شرکت در دبی مالک است. شرکت های با مسئولیت محدود در دسته کسب و کارهای نیازمند مجوز تجاری قرار می گیرند مانند شرکت های بازرگانی واردات و صادرات کالا و ذ سهامی و غیر سهامی از کسب و کارهایی هستند که نیازمند مجوز حرفه ای می باشند مانند شرکت های مالی و حقوقی.

  پیش فروش بلیت قطار نوروزی به مدت 3 روز آغاز شده است

خیر مشکلی ندارد برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه تماس باما مراجعه نمائید. کل پروسه حدود 5 روز کاری در دبی زمان بر است، اما اگر به ما وکالت دهید برای انجام امور، 1 تا 3 در دبی زمان بر خواهد بود. شفاف نبودن هزینه ها در ابتدای شروع پروسه (ممکن است فقط هزینه های حق الزحمه را به شما عنوان کنند و هزینه های دولتی را به بهانه های مختلف در دبی از شما دریافت کنند). هر کدام از  موارد فوق ممکن است با تکرار مجدد از سوی اداره اقتصادی مواجه شود که باید مجددا مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. برای بهره مندی از مشاوره رایگان لطفا عملیات ورود یا ثبت نام را انجام داده، سپس سوال خود را مطرح نمایید.