املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

جذب مشتری بیشتر توسط مشاورین املاک کیلیدآکادمی

جذب مشتری بیشتر توسط مشاورین املاک کیلیدآکادمی

به عبارت دیگر، در این مجموعه چیزی به شما آموزش داده می‌شود که قبلا بارها و بارها اجرا شده و نتیجه استفاده از آن قطعی و حتمی است. پایان یک مکالمه تلفنی موفق در پاسخگویی آگهی آن است که مشاور، موفق به شناختِ نیاز، خواسته و تقاضای مشتری شود و رشته ارتباط مجدد و پیوسته را با مشتری داشته باشد. لازم به ذکر است، مدارک، برای آپلود در سامانه می بایست، دارای حجم کمتر از 120 کیلو بایت و فرمت JPEG باشد و برای آپلود اطلاعات چند برگی، لازم است از فایل Rar کمتر از 4 مگابایت استفاده نمود.

  • شما باید برای پیشی گرفتن از رقبای خود در صنعت املاک، سعی کنید با بقیه متفاوت باشید.
  • زیرا علاوه بر اطلاعات کاملی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، می‌توانید با یک تماس تلفنی با آنها ارتباط برقرار کنید و از مشاوره‌های آنها بهره‌مند گردید.
  • در واقع باید در آگهی خود به تمامی جزئیات ملک همچون قیمت، برخورداری از امکانات رفاهی، شرایط مالک، نوع ساخت و مصالح و مشاعات مناسب و … بپردازید و از آن مهم‌تر آمادگی کاملی مشاور برای پاسخ گویی به آگهی و پرزنت کردن آن را داشته باشید.
  • یک مشاور املاک در زیرآب زمانی موفق است که، شبکه گسترده ای از افرادی که در زمینه املاک در زیرآب هستند را بشناسد.
  • یکی از مهارت‌های لازم و ضروری در شغل خریدوفروش ملک، ارتباط مشاور املاک با مشتری است.
  شبیه ساز سه بعدی برج مراقبت ایران به طور کامل افتتاح شد

مشاور املاک در ارتباط با بزرگترین بخش و سرمایه زندگی مردم بوده و مسئول فروش گران‌ترین کالای اساسی مردم است. ‌شاید برایتان جالب باشد که بدانید کار مشاوری املاک چهارمین صنعت پولساز در جهان است. مخصوصا در ایران و اکثر کشورهای جهان سومی، مردم به اجبار باید ۹۰٪ از سرمایه زندگی خود را برای خرید و یا اجاره مسکن هزینه کنند. پیگیری مشتری مبحث مهمی است که مشاوران املاک در آن ناموفق عمل می کنند. مشکل این افراد این است که به خوبی وظایف و ماهیت شغلی مشاور املاک را درک نکرده‌اند.

ترفند مهم افزایش قرارداد مشاورین املاک

همچنین در کشورهای فوق اصولاً قراردادی میان مشاوران و مالکان وجود دارد و در صورت انصراف از فروش یا اجاره و یا حتی تغییر قیمت از سوی مالک، او موظف است حق الزحمه مشاور املاک را کامل یا به صورت نسبی پرداخت کند؛ در حالی که در کشور ما فعالیت مشاوران صرفاً مبتنی بر اعـتبار کلامی بوده و تمام زحمات یک مشاور و ماه ها هـزینه، با یک عذرخواهی ساده تلفنی از سوی مالکان تباه می شود. نکته مهم در اینجاست که نرخ های مذکور در کشورهایی جاری است که بازار مسکن اصولاً وضعیت بهــتری را در مقایسه با کشور ما تجربه می کند و از ثبات نسبی برخودار بوده و در نتیجه مشاوران املاک کم و بیش با درآمدی ثابت و قابل پیش بینی مشغول فعالیت هستند. در حالی که در کشور ما رونق بازار مسکن استثنا و رکــود در آن تقریباً یک اصل شده است و در نتیجه وضعیت کار برای مشاوران ایرانی در مقایسه با همکاران شان در کشورهای دیگر، به مراتـب سخت تر است. اتحادیه مشاوران املاک مسئولیت رسیدگی به تخلفات احتمالی واحدهای صنفی وابسته به‌خود را دارد؛ اما از یک‌سو به‌واسطه افزایش بی‌رویه تعداد واحدهای مشاور املاک و از سوی دیگر به‌دلیل رواج بی‌توجهی به قوانین صنفی، عملا برخورد با تخلفات بنگاه‌های ملکی به یک فرایند طولانی و وقت‌گیر تبدیل شده که به‌خصوص با ویژگی‌های زندگی‌های امروز در کلانشهرها، اصلا پیگیری آنها صرفه زمانی و اقتصادی ندارد. خریدار یا فروشنده ترجیح می دهند از چه طریقی با آن ها ارتباط داشته باشید؟ برخی از یک تماس تلفنی استقبال می کنند در حالی که عده ای ترجیح می دهند توسط پیامک، ایمیل و یا خبرنامه با آن ها تماس بگیرید. مطمئن شوید که مهارت ارتباطی نوشتاری شما به اندازه مهارت فن بیان قوی باشد.

  راه های کسب در آمد شغل مشاور املاک ۱۲ ترفند برای افزایش درآمد آقای املاک

تماس ۱۵۰ میلیاردی مدیران استقلال!

در واقع، یک نرم افزار ایده آل برای حسابداری مشاورین املاک باید شاخص‌هایی را در ساختار خود داشته باشد. البته سنگ کردن ملک روش‌های دیگر هم دارد که اصلا کار جالبی نیست و توصیه نمی‌شود این توضیح راهم برای اینکه بدانید اصطلاح سنگ کردن چیست عنوان کردم. حرفه مشاور املاک یکی از مهم‌ترین شغل‌هایی است که نیاز به اطلاعات به روز دارد پس سعی کنید مطالب جدید را بیاموزید و اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید تا در شغل خود موفق شوید و به اهدافتان دست یابید. • این هزینه معادل ۵ برابر حق عضویت اتحادیه مشاورین املاک بر اساس سال اول می‌باشد به طوری که کمتر از ۳۰۰ هزار تومان نباشد. • ارائه سند قطعی مالکیت محل تعیین شده یا اجاره نامه رسمی توسط فرد متقاضی. • ارائه قرارداد اجاره محل کسب با ادارات و سازمان‌های دولتی، شهرداری، شرکت‌های تعاونی مسکن; شرکت‌های خاص صنفی، نهادها، شرکت‌های تحت پوشش سازمان‌های دولتی و سایر نهادها و شرکت‌های مربوطه.

و مشتریان شما از این که شما به معماری و صنعت ساختمان مطلع خواهند شد که این مورد تاثیر خوبی بر روی آن‌ها خواهد داشت. هـدیـه ویدیوهای کتـاب «آموزش مشاور املاک به شیوه شـزومـا» که قیمت آنها در پکیج محاسبه نشده است. شما با دیدن آموزش‌های پکیج آموزش املاک به فردی باهوش‌تر تبدیل خواهید شد که می‌توانید با استفاده از ده‌ها ایده‌ و راهکار مطرح شده در این کارگاه‌های آموزشی میلیون‌ها تومان، درآمد بیشتری به دست آورید.