املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

حق کمیسیون مشاوران املاک چقدر است؟ خبرآنلاین

حق کمیسیون مشاوران املاک چقدر است؟ خبرآنلاین

بین این چند بخش، تهرانسر شمالی و مرکزی به نسبت بقیه، برای خرید آپارتمان در تهران گران‌تر هستند. پبام تبریک کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران بمناسبت هفته دولت و روزکارم … مشاوران املاک باید در هر شهرستان به نرخنامه مصوب کمیسیون نظارت همان شهرستان عمل کنند. نایب‌رییس اتحادیه مشاوران املاک افزود با افزایش هزینه‌های تولید مسکن، قیمت تمام شده نیز رشد کرده و خریداران توان خرید ندارند و در جنین شرایطی خواب سرمایه برای تولید کننده افزایش می‌یابد. داود بیگی‌نژاد، نایب‌رییس اتحادیه مشاوران املاک، از خروج سازندگان از بازار مسکن خبر داد. به گفته او، اصلی‌ترین دلیل خروج سازندگان از بازار مسکن، هزینه‌های سنگین تولید مسکن است، به طوری که دیگر، تولید مسکن از توان افراد خارج شده است.

  • این منطقه برروی گسل زمین لرزه قرار دارد و این مسئله همیشه موجب نگرانی مردم این محله بوده است.
  • ما در شرکت الفبا وب با دانش دیجیتال مارکتینگ در کنار تیم شما هستیم تا بهترین نتیجه را از بازار دیجیتال ایران و جهان بگیرید.
  • از محلات غربی و متوسط برای خرید آپارتمان در تهران که در زمان حکومت پهلوی به نام آریا شهر خوانده می‎شد، محله صادقیه است.
  • اسکانو اعلام کرده با برخورداری از بانکی جامع از اطلاعات، به کاربران این امکان را می دهد که ملک موردنظرشان را برای خرید یا اجاره، انتخاب و کمتر از چند دقیقه آپارتمان، زمین، خانه، دفتر، مغازه و دیگر املاک دلخواه خود را بیابند.
  ماهانه 2000 میلیارد تومان بدهی به شهر فرودگاه امام / انحلال ساختمان هما به همراه بدهی ها با دستور وزیر راه

پس در هنگام عقد قراردادهای ملکی و پرداخت حق کمیسیون سال ۱۴۰۲ باید به این چالش‌ها توجه کنید. ارائه خدمات ملکی به صنف مشاوران املاک اختصاص دارد و آنها ضمن انجام تکالیفی که برای عقد و ثبت قراردادهای ملکی براساس قوانین جاری دارند، در ازای هر خدمتی کارمزد و حق‌الزحمه خود را براساس مصوبه کمیسیون نظارت شهرستان دریافت می‌کنند. رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان تهران به بیان توضیحاتی درباره وجود تبانی بین مشاورین املاک و معاملات سوری برای افزایش قیمت مسکن پرداخت. همچنین عزیزانی که در جستجوی ملک یا آپارتمان فروشی و اجاره ای هستند نیز می توانند با موتور جستجوی پیشرفته سایت سریعا فایل مورد نیاز خود را پیدا کنند. در سایت املاک تهران امکان ثبت هرگونه فایل ملکی با هر بازه قیمتی وجود دارد.

محصولات حرفه ای برای متخصصان ملکی

این نرم افزار درواقع یک پورتال سراسری جستجوی ملک در ایران می باشد که جهت استفاده تمامی آژانس های املاک سراسر کشور طراحی گردیده … از محلات شمال غربی تهران که در منطقه 5 آن واقع شده است و یکی از مناطق متوسط رو به بالا برای خرید آپارتمان در تهران محسوب می‌شود. این محلات شرایط بسیار خوبی از لحاظ آب و هوایی دارند و به نسبت سایر محلات نوساز هستند. شهران شمالی خوش آب و هواتر از شهران جنوبی بوده و در عوض امکانات رفاهی شهران جنوبی بیشتر است.

مشاوران املاک چقدر کمیسیون می‌گیرند؟

نیاوران جزو محلاتی از تهران است که در منطقه شمال شرقی آن واقع شده و منطقه 1 شهرداری تهران است. نام این منطقه به دلیل وجود نی‌های فراوان در آن که مردم به آن، «نی آوران» می‌گفتند معروف شده بود. با افزایش جمعیت تهران اثری از نی‌ها باقی نمانده اما همچنان بین مردم تهران با نام نیاوران شناخته می‌شود. محله نیاوران شیب زیادی در خیابان‌هایش دارد که با وجود قرارگیری این محله در منطقه کوهستانی چندان دور از انتظار نیست. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله ایستگاه تجریش است که خطوط تاکسی به آن وجود دارد.

  مستاجران خراسان رضوی باید برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کنند

خرید دفتر کار، اتاق اداری، مطب در تهران

اما صحبت هایی که در خصوص وجود ۱۱ الی ۱۲ هزار دفتر معاملات مسکن در تهران وجود دارند که اساساً مجوز ندارند، صحبت درستی نیست و نمی توان به آن استناد کرد. به همین منظور دولت سیزدهم اقدامات زیادی از تولید گرفته تا نظارت در این بازار در بخش‌های مختلف از جمله برخورد با مشاوران املاک غیرمجاز و سوداگران را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با وجود مشکلات بیشمار اما در حال پیاده‌سازی آنها است. مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پلمپ 1400 مشاور املاک غیرمجاز ظرف 5 ماهه اخیر از آغاز گشت‌های مشترک ساماندهی مشاوران امالک وزارت راه و شهرسازی خبر داد. با توجه به تحقیقات در بیش از 90% بازدید ها، خریداران در نگاه اول از معامله صرف نظر می کنند. نمایش محل دقیق املاک روی نقشه، امکان اضافه کردن عکس ملک به فایلینگ، سهولت استفاده، مخزن کامل اطلاعات مربوط به ملک، سرویس اینترنتی، امکان بازدید مجازی و هم تجمیع فایلینگ های مشاورین املاک و مالکان، از جمله خدمات این گروه عنوان گردیده است. ملک و املاک خود را در بالاترین سرعت با مشاوره املاک کندلو خریداری یا به فروش رسانید.