املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

خرید و فروش شاهین صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران شیپور | zoomotor

خرید و فروش شاهین صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران شیپور | zoomotor

خودرویی لوکس و زیبا که می تواند تجربه یک سواری خوب با ماشین ایرانی را برای شما https://zoomotor.com/%d8%a7%da%af%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%a7-%d9%88-%d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86-3-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-%d8%b1%d9%88-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa/ به ارمغان آورد. با خرید اقساطی شاهین صاحب ماشینی می‌شوید که به نسبت دیگر تولیدات سایپا از امکانات رفاهی متنوع و متعددی برخوردار است. مشتری ایرانی علاقه بسیاری به سانروف دارد و این امکان شاهین یک مزیت ویژه برای آن محسوب می‌شود.

  • میان انبوه خودروهای وطنی، شاهین اتوماتیک به‌عنوان تازه‌ترین سدان سایپا، پا به میدان رقابت گذاشته است.
  • این شرکت خودروسازی داخلی با بهره گیری از این قابلیت، شاهین را به عنوان اولین خودروی مجهز به پیشرانه توربوشارژ توسط سایپا معرفی کرد.
  • با قیاس قیمت کارخانه شاهین 1403 به راحتی می‌توان متوجه مابه التفاوت هزینه‌ای که باید برای خرید برلیانس بپردازید، شد.
  • محدوده قیمتی این خودروها قدری باهم متفاوت است، اما از نظر امکانات شرایط مشابهی دارند و در نهایت این شما هستید که باید انتخاب کنید.
  • سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

البته به جز گیربکس 6 سرعته دنده مصنوعی، این دو مدل تفاوت های دیگری نیز با یکدیگر دارند که به بخش های رفاهی آن ها مربوط می شود. همینطور باید ذکر کرد که مدل اتومات به عنوان گران قیمت ترین عضو خانواده شاهین شناخته می شود. بنابراین اگر قصد انتخاب این ماشین را دارید می توانید با ثبت نام در طرح فروش اقساطی شاهین تهران و یا دیگر شهرستان های کشور به صورت فوری این خودرو را تحویل بگیرید. شرایط فروش قسطی ماشین شاهین اتوماتیک سایپا در سپند خودرو همچون شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری است. با خرید این ماشین سایپا از سپند خودرو می‌توانید از مزایای متعددی از جمله اقساط بلند‌مدت و کمترین پیش‌پرداخت بهره‌مند شوید. علاوه‌بر این، بعد از عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

  پیش فروش بلیت قطار نوروزی به مدت 3 روز آغاز شده است

شاهین G، مدل ۱۴۰۲

شاهین، خوش نام ترین و خوش قیافه ترین محصول شرکت خودروسازی سایپا به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد، توانسته محبوب بسیاری از خریداران واقع شود. از همین رو عده زیادی را می بینیم که به دنبال شرایط فروش اقساطی شاهین سایپا با امکان تحویل فوری هستند. دلیل این اتفاق را می توان ویژگی های مثبت این ماشین دانست که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد. این شرکت خودروسازی داخلی با بهره گیری از این قابلیت، شاهین را به عنوان اولین خودروی مجهز به پیشرانه توربوشارژ توسط سایپا معرفی کرد. همین امر فروش اقساطی شاهین تحویل فوری 1401 را با استقبال گسترده ای روبرو کرده است. موتور خطی بنزینی با حداکثر توان 110 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه، حداکثر گشتاور 178 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه و گیربکس 5 سرعته دستی از اصلی ترین مشخصات فنی خودروی شاهین هستند.

سانروف شاهین سایپا

این روزها شاهین به عنوان یک خودروی جدید و جذاب در خيابان‌ها توجه همه را به خود جلب می‌کند و همه درباره شرایط فروش شاهین و قیمت ماشین شاهین اقساطی به جستجو می‌پردازند. متأسفانه سایپا هنوز هیچ برنامه‌ای برای شرایط اقساطی شاهین سایپا برنامه ریزی نکرده است و صرفا آن را به صورت نقدی و از راه ثبت نام‌های عجیب و خاص به فروش می‌رساند. اما در این میان سایاخودرو با استفاده از تجربه و تخصص حضور در بازار خودرو نسبت به فروش اقساطی شاهین اقدام کرده و طرح‌های متنوعی و انعطاف پذیری برای عرضه آن به مشتریان سراسر کشور ارائه می‌کند. سدان جمع و جور سایپا ۴۴۴۶ میلی‌متر طول، ۱۷۷۱ میلی‌متر عرض، ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع و ۱۲۷۸ کیلوگرم وزن دارد. با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین صاحب خودرویی می‌شوید که مجهز به یک پیشرانه M15 توربوشارژ است که ۱۴۹۷ سی‌سی حجم دارد. این موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپه قادر است تا ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند.

  کتاب املاک آموزش مشاور املاک ، بر اساس روشهای سال 1401

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، شاهین را به صورت قسطی خریداری نمایید. فقط کافی است فردی را به عنوان ضامن معرفی کرده و مهلت بازپرداخت اقساط را خودتان از 1 سال تا 5 سال تعیین نمایید. پس از استقبال از مدل معمولی شاهین توسط ایرانیان، سایپا اقدام به تولید و عرضه مدل دیگری از این خانواده با قابلیت گیربکس اتوماتیک نمود.