املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

خطوط هوایی ایرانی: لغو پروازهای حج و عمره ربطی به ما ندارد

به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات معاون امور حج و عمره سازمان حج و عمره در خصوص عدم صدور مجوز پروازهای حج و عمره از سوی پادشاهی سعودی. عربستان اعلام کرد از ابتدا هماهنگی کامل با شرکت هواپیمایی ایرانیان (ایران ایر) برای انجام امور لازم برای انجام سفرهای عمره انجام شده است. عدم صدور مجوز ربطی به شرکت هواپیمایی ایرانی ندارد و مربوط به عدم صدور مجوز حج و عمره از سوی دولت عربستان است.

زمانی باید به این موضوع توجه شود که پادشاهی عربستان سعودی پس از اینکه سازمان حج و عمره تمهیدات لازم را برای انجام این فریضه الهی انجام داده است، مجوز سفرهای حج را صادر کند. در واقع مجوز سفرهای حج آخرین مرحله است که در صورت قطعی شدن مقدمات از سوی سازمان حج و عمره با عربستان سعودی صادر می شود.

به گزارش تسنیم، غلامرضا رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج و عتف درباره آخرین وضعیت اعزام زائران به سرزمین وحی اظهار داشت: صدور مجوز ورود هواپیماهای خطوط هوایی ایران به عربستان با تاخیر مواجه شده است. و هنوز مشخص نیست که این مجوز چه زمانی صادر می شود، بنابراین با توجه به طولانی شدن مدت زمان تمدید این پروسه و برای اینکه متقاضیان بیش از این شرمنده نشوند و ارزش پول آنها کاهش نیابد، سازمان حج و عمره تصمیم به بازگشت گرفت. وجوه واریز شده به حساب آنها

وی افزود: با صدور مجوز ورود هواپیماهای ایرانی توسط طرف سعودی، مجدداً مراحل ثبت نام زائران و تعیین کاروان آنها آغاز می شود. طبیعتا افرادی که ثبت نام کرده اند در اولویت ارسال خواهند شد.

  مشکلات زیرساختی طرح نهضت ملی مسکن باید حل شود

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3040215