املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

دفتر املاک بهترین آژانس املاک در منطقه 1 تهران

دفتر املاک بهترین آژانس املاک در منطقه 1 تهران

شهرداری در شهرهائی که نقشه جامع شهر تهیه شده مکلف است طبق ضوابط نقشه مذکور در پروانه‌های ساختمانی نوع استفاده از ساختمان ‌را قید کند. عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند (مسکونی و غیرمسکونی) در حداکثر پنج قسط از طریق پرتال شهرداری تهران قابل تقسیط است. در این سامانه مبالغ قسط‌های اول تا چهارم به اختیار پرداخت‌کننده تعیین می‌شود و مبلغ قسط نهایی (قسط پنجم) را سامانه بر اساس میزان بدهی مانده ملک تعیین می‌کند. برای پرداخت عوارض شهرداری می‌توانید از طریق دستگاه‌های خودپرداز نیز اقدام کنید. این روش نیز مانند روش حضوری دردسرهای مخصوص به خود را دارد و با وجود اپلکیشن‌ها و سایت شهرداری دیگر نیازی به استفاده از دستگاه ATM نخواهید داشت. در صورت عدم اطلاع از مشخصات ملک مربوطه و یا موجود نبودن اطلاعات در سامانه، جهت صدور فیش و پرداخت عوارض باید با همراه داشتن اسناد مالکیت به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک شهر یا اداره درآمد منطقه وقوع ملک مراجعه کنید.

  • در حالی که قیمت مسکن در پایتخت از سال ۹۶ تاکنون ۱۴ برابر شده است، در همین فاصله رشد میانگین قیمت زمین بین ۲۶ تا ۲۷ برابر برآورد می‌شود.
  • به همین منظور دولت سیزدهم اقدامات زیادی از تولید گرفته تا نظارت در این بازار در بخش‌های مختلف از جمله برخورد با مشاوران املاک غیرمجاز و سوداگران را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با وجود مشکلات بیشمار اما در حال پیاده‌سازی آنها است.
  • عوارض نوسازی و عمران شهری برای تمام اراضی و ساختمان‌ها که در محدوده قانونی شهر هستند طبق مقررات تعیین می‌شود و مودیان موظف به پرداخت آن هستند.
  • با خرید و فروش به کمک مشاوران ما معامله ای کم ریسک و پر سود را تجربه کنید.
  رشد تک رقمی قیمت مسکن در تهران پس از ۷۸ ماه

هنوز هم رد درختان زیبا و خاص آن را می‌توان در پارک قیطریه مشاهده کرد. یکی دیگر از محلات بسیار لوکس و گران‌قیمت برای خرید آپارتمان در تهران محله زعفرانیه است. محله زعفرانیه از محلات با قدمت و قدیمی شهر تهران است و در شمال آن و در منطقه 1 قرار دارد. محله زعفرانیه یکی از کوهستانی‌ترین محلات شهر تهران است و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود 1700 متر است. این منطقه برروی گسل زمین لرزه قرار دارد و این مسئله همیشه موجب نگرانی مردم این محله بوده است. در گذشته این محله یک روستا به همین نام بوده است که بعدها به تهران متصل گردید.

دپارتمان مسکن شاهین البرز

عده‌ای علت نام‌گذاری زعفرانیه را به رنگ در کاخ سعد آباد نسبت می‌دهند. به عقیده این عده به دلیل رنگ زعفرانی در کاخ سعد آباد و گفتن نام زعفرانی کم کم به این نام مشهور شده است. این محله دارای خطوط تاکسی و اتوبوس است و نزدیک‌ترین خط ایستگاه مترو به آن در تجریش قرار دارد.

رونالدو از برنامه‌اش در سال‌های پایانی پرده برداشت؛ تا زمانی که پاهایم بگویند…/ CR7 چه زمانی و در چه کشوری بازنشسته خواهد شد؟

از آن‌جایی که نرخ مسکن هنوز تغییر قابل توجهی نسبت به چند ماه اخیر نکرده، فعلا نرخ کمیسیون املاک هم دستخوش تغییری نشده و به نظر می‌رسد نرخ کمیسیون املاک ۱۴۰۲ هم حداقل در نیمه اول سال ۱۴۰۲، مانند امسال باشد. با انتخاب این گزینه، مشاوران املاک درخواست ملک شما را متناسب با فیلترهای اعمال شده در جستجوی شما بررسی کرده و در صورت وجود ملکی متناسب با نیازتان، با شما تماس خواهند گرفت. برای جلوگیری از هر گونه مشکلی باید پیگیر سلسله قولنامه‌های ملک باشید. یعنی باید از فروشنده بخواهید که قولنامه‌های پیشین را در اختیار شما قرار دهد.

  چهار هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی بهره برداری می شود

از نگاه مدیر فعلی، بخشی از تمرکز این گروه در آینده، روی محصولی جدید بوده که هدفش افزایش کیفیت آگهی های آنلاین املاک در نرم افزار های آی هوم و دیوار است. این محصول با تمایز بین آگهی هایی که عکس ها و اطلاعات شان، واقعی و کامل است، در هزینه های بازدید حضوری از ملک، صرفه جویی می کند و انتخاب و مقایسه را اسان می نماید. با توجه به این موارد، سال گذشته، ادغام دیوار و آی هوم برای ساماندهی بخش املاک با حفظ برندهای جداگانه صورت گرفت. در هر صورت در کنار تبلیغات تلویزیونی و محیطی وسیع شیپور با تاکید بر تعبیر «معامله شیرین»، یک گزارش فصلی در زمستان 98، بیانگر رشد دیوار و افت شیپور در زمینه آگهی های املاک است. برنامه شیپور (Sheypoor) از رابط کاربری ساده بهره می برد و استفاده از آن بسیار آسان است.