املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

شیر صافی برنجی امجدپایپ | کسری ساران

شیر صافی برنجی امجدپایپ | کسری ساران

این محصولات می‌تواند حجم زیادی از رسوبات به بخش غربال انتقال دهد. با توجه به محیط کاری می‌توان برای جریان عبوری افقی یا عمودی از انواع شیر صافی استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های شیر صافی که می‌تواند در گروه معایب این محصول قرار بگیرد، نیاز آن‌ها به بازدید و پاکسازی دوره‌ای است. در غیر این صورت مواد زائد به مرور انباشته شده و جلوی جریان آزاد سیال را گرفته و باعث افت عملکرد تمام سیستم می‌شود. همچنین در صورتی که سیستم پایپینگ شامل تغییر جهت باشد، سیال عبوری با استفاده از شیر صافی دچار افت فشار خواهد شد.

  • با استفاده از این خدمات می‌توانید شیرآلات صافی را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنید.
  • هر چند عملکرد این تجهیزات با فیلترها یکسان می‌باشد اما هر یک از آن‌ها کاربردهای متفاوتی دارند که می‌بایست مورد توجه قرار داد.
  • یکی دیگر از تفاوت‌های اصلی بین این دو آن است که فیلتر یکبار مصرف است اما شیر صافی توری را می‌توان به صورت دستی تمیز نموده و مجدداً از آن استفاده کرد.
  • شیرآلات از متریال های مختلفی مانند چدن، سفال، آهن، استیل و غیره تولید می شود.
  • بنابراین مهم ترین وظیفه آن مانند سایر انواع شیرآلات، تنها باز و بسته کردن جریان سیال نیست؛ بلکه جداسازی ناخالصی های معلق در سیالات می باشد.

مزیت این محصول سطح صیقلی آن است که باعث شده به راحتی قابل تمیز کردن باشد. شیر صافی استیل با توجه به کاربرد می‌تواند به صورت افقی، عمودی یا زاویه‌دار نصب شود. انواع مختلف شیر صافی شامل شیرصافی چدنی، شیر صافی برنجی، شیر صافی استیل و فولادی می باشند.

  عملکرد بندر در می 2013 4.8 درصد رشد کرد

شیر خودکار فنری صافی دار سیم

شیر صافی با توجه به نوع و کاربرد از پیکربندی و ویژگی های ساختاری مختلفی برخوردار است که در ادامه این نوشتار به شرح و بررسی انواع مختلف این محصول می پردازیم . شیر صافی برای جلوگیری از ورود ذرات جامد به پمپ ها و تجهیزات حساس روی خطوط سرویس ورودی به این تجهیزات بسته می شود. شیرهای صافی را می توان به عنوان یکی از اتصالات لوله تعریف کرد که به منظور تصفیه، فیلتر کردن یا جداسازی ماده جامد از مایع کاربرد دارند. شیرهای صافی جریان زباله های خطوط لوله مانند رسوب و زنگ زدگی را متوقف می نمایند و از تجهیزات و فرآیندها در برابر خرابی پیشگیری می کنند. بنابراین مهم ترین وظیفه آن مانند سایر انواع شیرآلات، تنها باز و بسته کردن جریان سیال نیست؛ بلکه جداسازی ناخالصی های معلق در سیالات می باشد.

شیر صافی فولادی

امروزه شیرآلات مختلفی هستند که در صنعت مورداستفاده قرار می‌گیرند. یکی از انواع این شیرآلات شیر صافی می‌باشد که عملکرد بسیار خوبی را در بسیاری از صنایع مختلف ارائه می‌دهد و همین عامل نیز باعث می‌شود تا کاربردهای زیادی داشته باشد. این شیرآلات قادر هستند تا به میزان زیادی از عبور کردن آلودگی‌ها و مواد فیزیکی داخل سیالات جلوگیری کرده و به‌نوعی وظیفه تصفیه سیالات را برعهده دارند. این شیرآلات در واقع هم به‌عنوان یک تصفیه‌کننده و هم به‌عنوان یک شیر مورداستفاده قرار می‌گیرند و همین عامل نیز باعث کاربردهای بسیار زیاد این محصولات در صنعت می‌شود. محبوبیت زیاد این محصولات در صنعت باعث شده تا امروزه توسط برندهای مختلفی طراحی و ساخته شوند. این شیرآلات دارای انواع مختلفی هستند که هریک ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارا می‌باشند.

  سرانجام بادهای موسمی هند به ایران رسید

شیر صـافی کیز ایران

اما اگر سایز بالا در خطوط دارید حتماً از چدن داکتیل استفاده کنید. عملیات فیلتراسیون سیالات در صنایع مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بسیاری از صنایع با مشکلات مربوط به انجام این عملیات درگیر هستند. معمولا برای این کار باید از سیستم‌های تصفیه مختلفی استفاده شود که علاوه بر ایجاد هزینه بسیار زیاد می‌تواند پیچیدگی‌های زیادی را نیز به همراه داشته باشد. در چنین شرایطی استفاده از یک شیر صافی که علاوه بر کنترل جریان سیالات می‌تواند برای فیلتراسیون آنها نیز مورداستفاده قرار گیرد کاربردهای زیادی دارد. شیر صافی برنجی کیز ایران که با نام شیر صافی برنجی Y هم شناخته می‌شود و در دسته شیرآلات برنجی قرار دارد؛ در لوله‌کشی‌های ساختمان، موتورخانه‌ها و سیستم‌های آبیاری و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیر صافی FIP؛ ساخت کشور ایتالیا می باشد و به صورت عمودی و افقی قابل نصب می باشد.