املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

صندوق فروشگاهی چیست؟ معرفی سیستم فروشگاهی و تجهیزات صندوق فروشگاهی | virgool

صندوق فروشگاهی چیست؟ معرفی سیستم فروشگاهی و تجهیزات صندوق فروشگاهی | virgool

شما در این صندوق های فروشگاهی به سیستم عامل ویندوز دسترسی دارید و به همین دلیل می توانید نرم افزار حسابداری فروشگاهی مورد علاقه خود را بر روی آنها نصب کنید. البته در نظر داشته باشید که برای کاربری مناسب باید حداقل مشخصات سخت افزاری (رم، سی پی یو، حافظه و …) مورد نظر شرکت نرم افزاری را در کامپیوتر بکار ببرید. این نسل از صندوق های فروشگاهی که در حال حاضر پردکابردترین و محبوب‌ترین آنها نیز هستند، امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. قلب تپنده این سیستم و مهمترین قسمت آن، یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی است که با استفاده از سخت افزارها، سیستمی مکانیزه را جهت مدیریت فروشگاه شما تشکیل میدهد. به طور کلی سیستم پوز فروشگاهی یا سیستم صندوق فروشگاهی مختص عملیات فروش می باشد و ضمن اینکه برای مشتری جزئیات خرید را به صورت یک فیش صادر میکند؛ عملیات حسابداری مکانیزه و انبار داری پیشرفته را نیز برای شما ممکن میکند. این پایانه فروشگاهی مکانیزه که در اصل یک کامپیوتر می باشد به منظور استفاده در فروشگاه های کوچک و متوسط طراحی شده اند، به گونه ای که فضای کمی اشغال می کنند و تجهیزات جانبی آن مناسب کاربری صندوق داران می باشد.

  • برای داشتن اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید به مقاله کسری و اضافات صندوق مراجعه نمایید.
  • در شرایطی مانند وقت هایی که دست های صندوق دار ممکن است خیس باشد یا بنابر دلایلی نتوان از صفحه لمسی استفاده کرد کیبرد و موس ممکن است کمک کننده باشد.
  • به کمک این فناوری مزایای مهمی از جمله انعطاف‌پذیری بیشتر و اتصال بهتر برای کسب‌وکارها فراهم می‌شود.
  • از طرفی هم استفاده از صندوق فروشگاهی و نرم افزار حسابداری فروش برای شما مزایای زیادی دارد باعث بهبود روند فروش شما میشود.
  • همچنین در سایت فروشگاه های ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی می توانید انواع برند صندوق فروشگاهی را با توضیحات هر برند محصول مشاهده کنید و با توجه به مشخصات و توضیحات ارائه شده برای هر محصول نسبت به خرید صندوق فروشگاهی تصمیم گیری کنید.
  قرارداد 620 پروژه نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

در این صندوق فروشگاهی از کیبرد یا صفحه کلید و موس استفاده ای نمی گردد بلکه مانیتور صندوق تمامی این امور را بر عهده دارد. هرکدام از این صندوق‌ها، ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند برای مشاغل خاصی کاربرد داشته باشند حال با یکی از قدیمی‌ترین صندوق‌های فروشگاهی یعنی ECR ها شروع کنیم. بعضی از صندوق‌ها مجهز به نمایشگر دوم می‌باشند که این نمایشگر در سمت مشتری نصب می‌شود و قابلیت این را دارد که فاکتور خرید را نمایش دهد یا تیزر تبلیغاتی فروشگاه را برای مشتری virgool.io پخش کند. صندوق‌هایی که بدنه پلاستیکی دارند زیباتر و سبکتر هستند؛ اما صندوق‌هایی با بدنه فلزی مقاومت بالاتری دارند و زودتر خنک می‌شوند. بخاطر اینکه در بعضی از فروشگاه‌ها، صندوق معمولا بین 12 تا 24 ساعت روشن است، سعی کنید سیستمی را انتخاب کنید که قابلیت خنک شوندگی بهتری داشته باشد. مشتری، هزینه کالای خریداری شده را به صورت نقد یا با کارت اعتباری پرداخت می‌کند.

برخی از مزایای صندوق فروشگاهی به رایانه عبارتند از:

از این نوع صندوق به دلیل اینکه سرعت زیادی در محاسبه محصولات دارد، در فروشگاه‌های بزرگی مانند هایپرمارکت استفاده می‌شود. نرم افزار صندوق فروشگاهی همکاران سیستم با توجه به داشتن مشتریان متعدد در صنعت خرده‌فروشی، راهکاری جامع در نظر گرفته است که می‌تواند به نیاز‌های متعدد مشتریان فعال در این صنعت پاسخ دهد. امکانات تولید فیش پرداخت الکترونیکی، گزارش‌گیری و ثبت و ذخیره تمامی اطلاعات فروش همچنان در صندوق‌ فروشگاهی انجام می‌شود. بنابراین بهره‌مندی از امکانات این صندوق‌ ها کمک می‌کند خدمات قابل ارائه مشتری را بهبود دهید و تصمیمات آگاهانه‌تری درباره میزان و نوع عرضه محصولات بگیرید. همچنین اغلب شرکت‌هایی که از صندوق‌ های فروشگاهی POS استفاده می‌کنند، می‌توانند از صندوق‌ های فروشگاهی آنلاین استفاده کنند. نرم افزار صندوق فروشگاهی POS، با وب سایت فروشگاه‌های آنلاین ارتباط برقرار می‌کند.

  دانلود برنامه آموزش مشاور املاک استاد املاک برای اندروید مایکت

خرید صندوق فروشگاهی:

کشو پول نقد معمولاً دارای بدنه ساختمانی قوی و محکم می‌باشد و ممکن است با ثبت یا یک قطعه جداگانه کامل شود که فهرست ثبت در بالای ان قرار دارد. آن از جعبه قفل شدنی بطرف عقب و جلو حرکت می‌کند و با یک دستگیره فنری محکم نگه داشته می‌شود. هنگامی که یک معامله که شامل پول نقد است به اتمام می‌رسد، دستگاه ثبت یک شوک یا ضربه الکتریکی به یک سلونوئید می‌فرستد تا دستگیره فنری کشو را باز و بسته نماید.

علاوه بر این در صورت استفاده از سیستم های یکپارچه، می توانید اطلاعات را بین نرم افزارهای مختلف مانند CRM انتقال دهید و از گزارشات یکپارچه و قابلیت های این نرم افزارها استفاده کنید. صندوق‌ های فروشگاهی سنتی، تا دهه‌ها در میان سازمان‌های مختلف رواج داشتند. در ادامه به معرفی انواع صندوق‌ فروشگاهی می‌پردازیم و بهترین نوع صندوق فروشگاهی را برای یک کسب‌وکار شرح می‌دهیم. برای خرید صندوق فروشگاهی با قیمت ارزان می توان کانفیگ های مختلفی از صندوق فروشگاهی را بررسی نمود و سیستم هایی که دارای سخت افزار نسبتا ضعیف تر و یا دارای سخت افزار متوسط تری هستند را انتخاب نمود. از جهت دیگر صندوق های فروشگاهی با کانفیگ پایین دارای امکانات کم و محدودیت هایی نیز می باشد.