املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

ظرفیت نهضت مسکن ملی افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، آرش صیادی با اشاره به دستور اکید دولت برای ساخت و ساز مسکن در کشور، از به کارگیری تمام توانمندی های شهر جدید پرند برای پاسخگویی به الزامات نهضت ملی خبر داد. .

وی با اعلام تصویب شرایط حدود 80 هزار متقاضی حرکت ملی در پرند، تصریح کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید الحاق اراضی در چند نقطه شهر پرند در دستور کار قرار گرفت و در مرحله هفتم پرند پس از گذراندن مراحل قانونی الحاق به محدوده شهر، مراحل جانمایی و انتخاب آغاز شد و سازندگان در این نقطه بیش از 18 هزار واحد در حال ساخت هستند.

وی تاکید کرد: در زمین های 145 هکتاری ورودی شهر پرنده نزدیک به 11 هزار واحد طی مراحل قانونی در نیمه دوم سال گذشته بارگیری شد. بقیه در فازهای 3 و 6 پروژه قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا و بر اساس دستور اکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تامین هر چه بیشتر زمین و افزایش ظرفیت تولید مسکن با در نظر گرفتن تقاضای بالای مسکن در شهر پرند، 3000 واحدهای مسکونی جدید در شهر ساخته می شود. آخر سال شد.

به گفته وی، مراحل انتخاب سازنده و راه اندازی در حال انجام است و با احتساب این سه هزار واحد، تعداد واحدهای NPM پرند از 30 هزار و 500 دستگاه به 33 هزار و 500 دستگاه رسیده است و میانگین پیشرفت مواد در کل 25 درصد است.

بر اساس اعلام شرکت عمران شهر جدید پرند، پروژه های نهضت ملی مسکن در پرند شمالی در فاز ششم با میانگین پیشرفت 75 درصد، فاز هفتم با میانگین پیشرفت 35 درصد و فاز سوم در جنوب با میانگین پیشرفت 35 درصد. میانگین پیشرفت 65 درصد است، همچنین در مرحله 0 فاز حفاری.

  پروژه 690 واحدی نهضت ملی مسکن در همدان 77 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3065490