املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

قیمت دستگاه تصفیه هوا و خرید تصفیه کننده هوا خانگی و خودرو | pantaplasma

قیمت دستگاه تصفیه هوا و خرید تصفیه کننده هوا خانگی و خودرو | pantaplasma

دستگاه های تصفیه هوایی که صدای آن ها از 40 دسی بل کمتر باشد را می توان به عنوان دستگاه کم صدا مشخص کرده و دستگاهی که کمتر از 30 دسی بل باشد تقریباً بی صدا است. دقت کنید که ممکن است در بروشور دستگاه روبروی صدای آن عبارت به عنوان مثال 35 تا 55 دسی بل ذکر شده باشد که به این معنی است کمترین دور فن دستگاه صدای 35 دسی بل و بیشترین دور آن صدای 55 دسی بل دارد. تصفیه ‌کننده یونی، یون‌هایی را ایجاد می‌کند که دارای ذرات باردار مثبت یا منفی هستند.

  • اکثر تصفیه کننده‌های هوا دارای سرعت‌های چندگانه همراه با تنظیمات متفاوت هستند؛ بنابراین صدای آنها طبیعی تلقی می‌شود.
  • محیط منزل باید به گونه ای باشد که آرامش افراد را به صورت کامل محیا کند و سلامت فرد در فضای آن حفظ شود.
  • باتوجه‌به این موضوع، برای افزایش عمر و عملکرد دستگاه لازم است فیلترهای آن هرازگاهی تعویض شوند.
  • خطرات و صدمه های وارد شده به بدن هنگام تنفس در محیط های آلوده با آسیب های وارد شده به بدن هنگام استفاده از 5 نخ سیگار با هم برابری می کند.
  • شما با توجه به مکان مورد استفاده از دستگاه و حجم دلخواه خود، می توانید دستگاه مناسب را انتخاب کنید.
  او سقف افزایش اجاره بها را به شورای مسکن منطقه واگذار کرد

این دستگاه‌ها بهترین عملکرد را در جذب ذرات خطرناک و سنگینی مانند PM10 دارند. ذرات سنگین به سرعت روی سطوح ته نشین می‌شوند و هر بار که هوا حرکت می‌کند، دوباره به هوا منتشر می‌شوند. بنابراین، برای جلوگیری از تجمع ذرات، مهم است دستگاه تصفیه هوا در نزدیکی فرد مبتلا به آلرژی قرار گیرد تا ذرات را سریعاً جذب کند. به عنوان مثال، اگر شما یک فرد با آلرژی یا مشکل تنفسی همچون آسم هستید و بیشتر وقت خود را در اتاق خانه می‌گذرانید، بهتر است دستگاه تصفیه هوا را در همان اتاق و در نزدیکی شما قرار دهید. اگر مشکلی مثل آلرژی بین افراد خانه وجود نداشته باشد و هدف شما جذب ذرات ریزگرد و PM2.5 باشد، دستگاه تصفیه هوا را در نقطه مرکزی اتاق قرار دهید.

دستگاه تصفیه هوای نوجان N Series

فیلترهای اولیه و ثانویه قابلیت شستشو دارند و در صورت گرفتگی می توان آنها را به صورت دوره ای تمیز کرد، اما فیلترهای کربنی و هپا با توجه به مکانیزم تصفیه آنها قابلیت شستشو و باد گرفتن را ندارند و باید به صورت سالیانه تعویض شوند. قیمت دستگاه تصفیه هوای خانگی به طور مستقیم به قابلیت‌های محصول مورد نظر شما بستگی دارد و هر چقدر دستگاه هوشمندتر باشد شما باید مبلغ بیشتری برای خرید آن هزینه کنید. ما در تکنولایف تلاش کرده‌ایم تا مدل‌های مختلفی از تصفیه هوا با قیمت‌های مختلف را موجود کنیم تا شما بتوانید با توجه به بودجه‌ی مورد نظر خود به خرید دستگاه تصفیه هوا اقدام خرید دستگاه تصفیه هوا کنید. دستگاه های تصفیه هوا صرفنظر از ظرفیت و ابعاد آنها ، دارای انواع خانگی ، پزشکی و حتی صنعتی می باشند که با توجه ابعاد آنها ، نوع و تعداد فیلتر و …. هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا برای گرفتن بهترین تصمیم برای خرید و کسب اطلاعات در مورد نحوه کارکرد این دستگاه ها کارشناسان ونداد تجهیز میتوانند به شما کمک کنند .

  جذب مشتری بیشتر توسط مشاورین املاک کیلیدآکادمی

دستگاه تصفیه هوا چه مارکی خوبه ؟

محبوبیت دستگاه‌های تصفیه هوا باعث شد تعداد و تنوع این محصولات در بازار افزایش پیدا کند. با افزایش تنوع محصولات، این سؤال مهم ایجاد می‌شود که بهترین دستگاه تصفیه هوا را چه معیارهایی تعیین می‌کنند؟ در راهنمای خرید تصفیه هوا به شما کمک می‌کنیم محصول مناسبی را پیدا کنید. دستگاه های تصفیه هوا عموماً از یک یا چند فیلتر و یک فن تشکیل شده اند که هوا را به داخل دستگاه می کشد. با عبور هوا از فیلتر، آلودگی ها و ذرات معلق هوا در داخل فیلتر به دام می افتند و هوای تمیز و تصفیه شده از دستگاه خارج می شود. معمولاً فیلترها از کاغذ، فیبر (یا فایبرگلاس) و یا صفحات مشبک هستند و برای عملکرد مناسب، لازم است مرتباً تعویض شوند.

بهترین مکان برای قرار دادن دستگاه تصفیه هوا کجاست؟

با توجه به این که هر انسان بیشتر زمان روزمره خود را در فضای بسته قرار دارد، استفاده از دستگاه تصفیه هوا به شدت ضروری است. در طی چند ماه گذشته اهمیت کیفیت هوایی که تنفس می¬کنیم، بیشتر از گذشته فکر ما را به خود مشغول کرده است. هوای داخل فضاهای بسته مانند منازل، فروشگاه ها و رستوران ها ممکن است گاهی نسبت به هوای بیرون آلودگی بیشتری داشته باشد.