املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

لیفتراک چری پارت ماشین پویا پیشرو | توکو لیفتراک

لیفتراک چری پارت ماشین پویا پیشرو | توکو لیفتراک

علاوه بر آن هزینه های ثانویه ای همچون هزینه ی سرویس تعمیر و نگهداری، سوخت، قطعات مصرفی (مثل فیلتر، روغن و تایرها) و نیز دستمزد اپراتور به میزان ساعات استفاده شما بستگی دارد. دکل لیفتراک از چهار قطعه اصلی شامل شاسی فلزی دکل، جک‌های هیدرولیکی، زنجیر قرقره و شلنگ‌های هیدرولیکی تشکیل شده است که در این بین با گذشت زمان و کارکرد لیفتراک به مرور این قطعات دچار فرسودگی شده و باید تعویض گردند. به طور کلی، باید چک لیستی از عملکرد کلی لیفتراک تهیه کنید و از سلامت تمام قطعات اطمینان حاصل نمایید. علاوه بر این، اضافه کردن 2 لیتر الکل به هر باک پر گازوئیل در فصل های سرد سال نیز ضروری است. برای اضافه کردن گازوئیل حتماً از یک صافی ظریف استفاده کنید تا مواد اضافی و آب وارد گازوئیل نشود. همانطور که گفته شد، چراغ یکی دیگر از قطعات لیفتراک به شمار می رود.

  • برای تهیه لاستیک لیفتراک با هر سایزی می‌توانید با واحد تامین قطعات لیفتراک و خدمات پس از فروش شرکت اپال ماشین تماس حاصل فرمایید.
  • وزنه تعادل از یک قطعه سنگین فلزی ریخته گری شده ساخته می شود و در پشت دستگاه قرار می گیرد.
  • به دلیل بالا بودن وزن لیفتراک و استفاده از آن در شیب کم یا زیاد، سرعت دستگاه باید توسط گیربکس کنترل شود.
  • کم بودن مایع خنک کننده، گرفتگی صفحات رادیاتور، تنظیم نبودن پدال های اینچ، گرفتگی شیلنگ های رادیاتور از مهم ترین دلایل داغ کردن گیربکس محسوب می شوند.
  ظرفیت نهضت مسکن ملی افزایش یافته است

قطعات موتور لیفتراک معمولا از کشور های چین، تایوان و ژاپن تهیه می گردد. چون در صورت خرید چنین قطعه‌ای علاوه بر به هدر رفتن هزینه خرید آن قطعه، باید مجدد برای خرید قطعه با کیفیت هزینه کرد. در صورت پایین بودن سطح روغن هیدرولیک، دیفرانسیل و گیربکس حتماً باید تا فول نشانگر به مخزن روغن اضافه کرد. به این نکته توجه داشته باشید که روغن موتور بعد از هر 150 ساعت و فیلتر روغن بعد از هر 8000 ساعت کارکرد باید عوض شود.

دکل لیفتراک

چهارمین دوره این سری از آموزش ها با حضور جمعی از خبرگان و صاحب نظران صنعت لیفتراک کشور در تاریخ 6 آبان 1396 برگزار گردید. اتاق محل استقرار راننده است و ادواتی مانند صندلی، پدال، اهرم ها، فرمان و غیره در قالبی زیبا قرار گرفته تا به راحتی راکب بتواند از آن استفاده کند. برای بالا بردن بار اپراتور دسته را به جلو هل می‌دهد در این زمان سیگنال از لیفتراک به سیلندرها منتقل می‌شود.

واشر کامل لیفتراک مدل 4JG2

علاوه بر طیف گسترده ای از قطعات لیفتراک چری OEM، ما همچنین مجموعه بزرگی از قطعات افترمارکت را ارائه می دهیم. اینها قطعاتی هستند که می توانید به آنها تکیه کنید تا کیفیت و دوام مشابه نام تجاری خود را برآورده کند یا از آن فراتر رود. هنگامی که گزینه ای برای انتخاب یک قطعه OEM در مقابل افترمارکت وجود دارد، کارکنان آموزش دیده ما اطلاعاتی را که برای انتخاب آگاهانه نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند. لیفتراک های کارکرده لیفتراک هایی هستند که قبلا توسط شرکت های مختلف و یا افراد دیگری در شرایط مختلف کاری، آب و هوایی و حتی نوع کارکرده های مورد استفاده قرار گرفته است. شرکت اپال ماشین خاورمیانه ارائه دهنده انواع قطعات لیفتراک می‌باشد که علاوه بر تامین قطعات لیفتراک‌های تولیدی خود، قطعات برندهای مختلف را نیز تامین می‌نماید.

  بانک مسکن خراسان رضوی 231 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

فروش و تعمیر لیفتراک تویوتا توسط اکیپی مجرب

ما در powerpartco در به روز رسانی روزانه موجودی قطعات نهایت دقت را به خرج می دهیم، بنابراین مشتریان ما می توانند تک تک قطعات مورد نیاز خود را انتخاب کنند. و برای احتیاط در شرایط یا محیط های با نور کم، بالابرها باید به چراغ های سر مجهز باشند. اپراتور باید دید خوبی از مسیرها و موانع جلوی بالابر داشته باشد تا در هنگام حمل و نقل ایمن باشد، به ویژه در کارخانه ها یا انبارهایی که نور ضعیفی دارند. برای کسب اطلاعات در مورد دستورالعمل ایمنی لیفتراک روی کلمه مورد نظر کلیک کنید. در این دوره که به برخی از مباحث بازرسی و ایمنی لیفتراک پرداخته شد که از قرار زیر است. منتظر شما در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته در فضای باز نمایشگاه های بین المللی شهر اصفهان هستیم.