املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

مراحل راه‌اندازی آژانس املاک کیلیدمگ

مراحل راه‌اندازی آژانس املاک کیلیدمگ

به عبارت دیگر، برای موفقیت در این حرفه، پیش از آغاز همکاری متقابل با مشتری باید با وی چندین جلسه مشاوره و بازدید حضوری بگذارید. شما نمی توانید به همه کمک کرده و پاسخگوی تقاضا و نیاز همه افراد باشید. شما نمی توانید ۲۴ ساعته در دسترس و در خدمت مشتریان و یا حتی آشنایان باشید. شما نباید حتما به هر مشتری یا متقاضی ۵۰ مورد یا فایل را نشان دهید. بنابراین اگر نتوانستید کاری برای یک خریدار و یا فروشنده انجام دهید نگران نبوده و با یک نه گفتن مساله را تمام کنید.

  • اگر آژانس املاکی که قصد دارید در آن فعالیت کنید خوش‌نام باشد، به کسب اعتبار شما کمک شایانی خواهد کرد و اگر هر روز با پشتکار، فکر و تلاش به مطالعه و مشاوره بپردازید، مسیر پیشرفت را طی خواهید کرد.
  • طرح “نمایش خانه” می تواند سریعترین راه ممکن برای هدایت و راهنمایی خریدار یا فروشنده باشد.
  • در مواقعی پیشنهاد شیرینی و کمیسیون بالاتر از مشتری دریافت میکنید و گاهی پیشنهاد بالابود و شیرینی از سمت مالک در ازای فروش بالاتر از قیمت عرف ملک !!
  • کتاب ۱۰۰۱ راز بنگاه های املاک اثری از امیر همایون کاشانی کیا، توسط انتشارات آفتاب گیتی منتشر شده است و یکی از بهترین کتاب های آموزشی مشاور املاک است.

دوره شامل ۴ جلسه ۳ ساعته است و هزینه آموزش برای این پکیج ۵ میلیون تومان تعیین شده است. ویژه افرادی که نمره لازم را در آزمون اولیه کلیات قراردادها کسب نکرده اند. مِنتور شخصی است که قبلا آن راه را رفته و کاملا به نتیجه رسیده است و تمام مطالبی که آموزش میدهد آزمون و خطا شده و تست شده است. در تمام طول آموزش ، مطالب، بینش و تجربه عملیِ من است و قطعا دانشجو با اجرای درست آن تکنیک ها به همان نتیجه ای خواهد رسید که من و مشاورینم رسیده ایم. ما بیش از 5 سال است که سایت و پیج مشاور اول شو را تاسیس کرده ایم.

  چای و دمنوش قائنات قائنات | OkChay

قانون نظام صنفی کشور مصوب 1392/06/12

این دوره برای آموزش مشاور املاک مبتدی نیز مناسب است و اصولی که برای شروع کار در املاک لازم است بدانید را بیان کردیم. با مشاهده این دوره ایده‌های جدیدی از بازاریابی املاک را دریافت خواهید کرد که به رشد کسب و کارتان سرعت بیشتری می‌بخشد. لذا برای راهنمایی و آموزش بخش های مختلف این حرفه، در این دسته بندی مقالات متعددی را قرار داده و راه کارهای مناسبی را در قالب این مقالات به شما ارائه خواهیم تا بتوانید به گونه ای حرفه ای عمل کنید. نکته مهمی که صاحبان کسب‌وکارهای مختلف و مخصوصا مشاورین املاک می‌دانند، اصل پارتو است که میگوید 80 درصد درآمد و سود شما از 20 درصد مشتریان به دست می‌آید.

راهکار موفقیت مشاور املاک ✔️💯

قیمت دوره املاک چقدر است؟ هزینه ی شرکت در دوره مشاوره املاک به چه عواملی وابسته است؟ دوره های مختلف با زمان بندی گوناگون زیر نظر اساتید ما برگزار می شود. متناسب با فاکتورهای گوناگون، هزینه ی شرکت در این دوره ها مختلف است. به منظور ارایه ی خدمات مطلوب در تلاش هستیم که هزینه ی مناسبی را برای شرکت در دوره های آموزشی در اختیار شما قرار دهیم. اگرچه شرکت در این دوره ها نیازمند پرداخت هزینه است ولی شما با اطلاعات مفیدی که دریافت خواهید کرد می توانید در کوتاهترین مدت زمان هزینه ی پرداختی برای شرکت در دوره ها را جبران کنید. اگر به صورت تفریح و سرگرمی در این حوزه فعالیت دارید، حساب شما جدا است ولی اگر به دنبال آن هستید که در آینده بتوانید از این حرفه، کسب درآمد مطلوب داشته باشید پس با گام های سنجیده در این مسیر حرکت کنید. مشتری به شما مراجعه و مشخصات ملکی که مد نظر داره رو عنوان میکنه، شما زمان زیادی ندارین تا فایل های مورد نظر خودتون رو مطرح کنین.

  قرارداد تسهیل گری برای 323 هزار و 401 واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد.

خرید ملک در کرواسی قیمت خانه به تومان

ویژگی های خاص زندگی مدرن امروزی، افزایش جمعیت و به تبع آن افزایش ساخت و سازها باعث شده تا امروزه مشاور املاک جزو مشاغل طراز اول دسته بندی شده و در شمار پول ساز ترین آنها قرار بگیرید. برای ورود به هرکاری اگر دچار شک و تردید هستید حتما با افراد متخصص و فعال در آن زمینه گفتگو کنید. یک آشنایی مقدماتی و اولیه از کسب و کار مورد نظر به دست آورید تا گرفتار راه‌های اشتباه و اضافی نشوید. دوره آموزشی مدیریت تبلیغات مناسب برای کلیه علاقه مندان ، اساتید، مربیان و … است. که در پایان دوره مدرک معتبر بین المللی دوره آموزشی مدیریت تبلیغات به متقاضی اهدا خواهد شد. مدرک دوره آموزشی مدیریت تبلیغات برای رزومه کاری شما بسیار مفید است و همچنین می توانید از مدارک بین المللی آکادامی آموزش ایرانیان برای مهاجرت و کاریابی در سراسر جهان استفاده نمایید.