املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

مشاوره املاک آرکان خریدو فروش زمینهای هکتاری با بهترین قیمت

مشاوره املاک آرکان خریدو فروش زمینهای هکتاری با بهترین قیمت

کتاب مسئولیت حقوقی مشاورین املاک در نظام کنونی نوشته‌ی داود جعفری، نخست شما را با مفهوم دلالی و واسطه‌گری آشنا می‌کند، سپس قراردادهای تنظیمی توسط بنگاه‌های مشاور املاک را از لحاظ حقوقی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. یکی از عواملی که می تواند در  پیشرفت کاری شما موثر باشد، شناخت کامل از محله و منطقه زیرآب است. یکی از راه‌های بروز کردن اطلاعات خود استفاده از تجربیات چندین هزار مشاور املاک در زیرآب، که عضو سایت مازبیز هستند، می باشد و شما می‌توانید سوالات خود را در طریق «صفحه پرسش و پاسخ همین صفحه در مازبیز» مطرح کرده و از پاسخ‌های کارشناسان دیگر در املاک زیرآب استفاده نمایید.

  • یک مشاور املاک باید بتواند نیازها و تمایلات مشتریان را به خوبی تحلیل کند.وظیفه مشاور املاک این است که به مشتریان کمک کند تا خانه ای را که به بهترین شکل با نیازهایشان مطابقت دارد، پیدا کند.
  • به علاوه اطلاعات کامل در ارتباط با هر ملک می‌تواند به مشتریان در انتخاب و خرید خوب کمک شایانی کند.
  • یک مشاور املاک موفق باید بدانید که فن بیان در املاک از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • پس برای موفقیت مشاور املاک و جذب مشتری مشاورین املاک خود تبلیغات اصولی بر مبنای اطمینان و اعتبار­ می‌­تواند سکوی پرتابی برای شما باشد.
  • به همین علت یکی از روش‌های جذب مشتری بیشتر این است که شما یک وب‌سایت درحوزه درج آگهی درزمینه املاک پیدا کنید و آگهی‌های خود را به‌صورت آنلاین به همراه تصویر ملک و جزئیات آن به اشتراک بگذارید و منتشر کنید.
  بانک مسکن خراسان رضوی 231 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

در کشور ما سه نوع از ساخت و ساز وجود دارد که حدود ۹۰ درصد از آن را املاکی با نام املاک بساز و بفروش تشکیل می دهند، این نوع املاک دارای استحکام در سطح پایینی می باشند و فقدان معماری خوبی هستند. حدود ۶ تا ۷ درصد از املاک ساخته شده مهندسی ساز بوده و حدود ۳ تا ۴ درصد از آنها نیز معماری ساز هستند که بر اساس طرح های خود آرشیتکت ها تولید و ساخته شده اند. سایت نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی که با آدرس nobatdehi.epolice.ir به تازگی راه اندازی شده است، می تواند مزایای بسیار زیادی را برای افرادی که قصد تعویض پلاک خودرو خود را دارند ایجاد کند.

هدف برای رسیدن به موفقیت داشته باشید.

مشاور و آژانس املاک جز ارکان اصلی برای خرید و فروش و رهن و اجاره املاک و مستغلات هستند که مجوزهای لازم برای انجام این کار را دارند و می توانند طبق اصول و قوانین معاملات خوبی را برای مردم رقم بزنند. فعالیت آژانس های املاک در ابتدا تنها به صورت حضوری بود اما امروزه کاملا گسترده شده و به سمت تکنولوژی پیش رفته و افراد می توانند به صورت آنلاین هم از خدمات این مراکز نهایت استفاده را ببرند. رکودی که در بازار مسکن ایجاد شده سبب افت فعالیت این مراکز شده است.

جذب مشتری بیشتر برای مشاور املاک

دلالی به مفهوم میانجیگری در انجام معامله، جزو مشاغلی محسوب می‌شود که به جهت توسعه شهرها، وجود آن‌ ضرورت دارد. در جوامع روستایی به سبب محدودیت‌ها و انجام معاملات توسط خود مردم، نیازی به دخالت واسطه نیست، اما در جوامع شهری، پیدا کردن طرف مناسب برای یک معامله خاص، اصلاً کار ساده‌ای نیست. به همین خاطر اهمیت شغل دلالی در جوامع صنعتی و شهری روز به روز بیشتر می‌شود. به طوری که مسئولان آن به تدریج تشکیلات پیچیده و گسترده‌ای را برای ارائه خدمات به مراجعین خود آماده کرده‌اند و در قالب شرکت‌ها و آژانس‌های بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

  دوره انتقال از ال نینو به لانینیا در راه است

هدف از راه اندازی این سایت، قرار دادن مطالب و مقالات مرتبط با قرارداد های ملکی و دعاوی ملکی و مطالب مرتبط جهت بالا بردن آگاهی افراد می باشد.شما می توانید کلیه سوالات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید. سوالات شما توسط مجرب ترین وکلای ما، در اسرع وقت پاسخ داده می شوند. اول از همه يک پکيج کامل از ملک هاي مرتبط با خواسته مشتری در ذهن داشته باشيد، دوم چون وقت زيادي را با مشتری می خواهيد سپری کنيد حتماً روی دايره اطلاعات عمومی و فن بيان خود کار کنيد زيرا اين امر برای يک مشاور خوب بسيار حياتی است. علاقمند بودن به معماری قدیمی ساختمان و زیرشاخه‌های آن، مزیتی است که شما را از سایر مشاور املاکها در زیرآب مجزا می نماید. داشتن علم و علاقه در این زمینه، در مکالمات شما با مشتریتان کاملا مشهود خواهد بود.