املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

مشاور املاک آرکان در چالوس سایت شمال

مشاور املاک آرکان در چالوس سایت شمال

همیشه عرضه و تقاضا رابطه مستقیم دارند متقاضی رغبت بیشتري براي خرید ملکی نشان میدهد که متقاضی دیگري
دارند و بلعکس زمانی که شما موردي را اگهی می کنید و متقاضی ساعت 8 شب با شما تماس میگیرد و متوجه می
شود که فایل شما هنوز فروخته نشده این ذهنیت ناخوداگاه در او به وجود می آید که این فایل اگر خوب بود تا این
ساعت فروخته شده بود و این ذهنیت باعث رغبت کمتر براي معامله متقاضی می شود. توجه کنید این فنون تکنیک هاي فروش است شاید در ذهنتان فکر کنید چرا فایلی که فروخته نشده را باید براي
متقاضی فروخته شده جلوه دهید. در جواب این سوال باید گفت در تمام مشاغل تلاش براي تغییر ذهنیت مشتري وجود دارد بعنوان مثال در بوتیک ها
رغبت براي خرید کردن افراد از مغازه هایی که داراي ویترین هاي متفاوت هستند نسبت به بوتیک هایی که داراي
ویترین هاي یک نواخت هستند بیشتر است و یا در فست فودها از رنگ قرمز استفاده می کنند چرا که در تحقیقات
رنگ قرمز روي ذهن افراد تاثیر داشته و موجب گشنه شدن مشتري می شود. در حرفه مشاوري املاك نیز فنونی وجود دارد که فقط در ترغیب متقاضی براي معامله تاثیر مستقیم دارد و بکار بردن
این فنون تا جایی جایز است که به ضربه زدن و دروغ و پوشاندن عیوب یک معامله منجر نشود. برای موفقیت هر مجموعه‌ای نیاز به سرمایه گذاری در زمان، انرژی و هزینه وجود دارد و مشاورین املاک نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

  • با قرار دادن فیلم و عکس های مختلف از املاک و نوع سازش املاک در صفحات خود به آنها اطلاعات دقیق  خواهید داد.
  • یک مشاور املاک باید بتواند نیازها و تمایلات مشتریان را به خوبی تحلیل کند.وظیفه مشاور املاک این است که به مشتریان کمک کند تا خانه ای را که به بهترین شکل با نیازهایشان مطابقت دارد، پیدا کند.
  • خرید ملک یکی از مهم ترین تصمیمات هر فرد در طول زندگی او به شمار می رود.
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مناطق توسط اعضای منطقه ای و از بین منتخبین شورای منطقه انتخاب می‌شود و پس از تایید شورای مرکزی با حکم ریاست سازمان منصوب می‌گردد.
  • پس برای موفقیت مشاور املاک و جذب مشتری مشاورین املاک خود تبلیغات اصولی بر مبنای اطمینان و اعتبار­ می‌­تواند سکوی پرتابی برای شما باشد.
  مشاور املاک آرکان در چالوس سایت شمال

اگر نتوانید به موقع با فروشنده و خریدار ارتباط برقرار کنید، اعتبار خود را نزد آن ها از دست می دهید. سعی کنید تعادل را برقرار کنید و بیش از حد از کلمات غیر قابل فهم برای مشتری استفاده نکنید. مشاور املاک حرفه ای باید به دقت و به موقع وظایف خود را انجام دهد و به مشتریانش نشان دهد که در تمامی مراحل معامله به او کمک می کند و به تعهدات خود پایبند است. مشاوران املاک باید به شدت تعهد و پایبند به وظایف و مسئولیت های خود باشند.

بهار جنوبی 66 متر / خوش نقشه سالن پرده خور

برای معاملات بالای ۵۰۰ میلیون تومان بسته به ارزش آن، این کارمزد به میزان ۲۵/۰ درصد مازاد به کمیسیون طرفین افزوده می‌شود. بنابر این چنانچه شما ملکی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان معامله کنید، برای ۵۰۰ میلیون تومان اولیه باید کمیسیون ۵/۰ درصد و برای ۲۰۰ میلیون تومان باقیمانده میزان ۲۵/۰ درصد کمیسیون پرداخت کنید. بر اساس قانون پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، علاوه بر حق کمیسیون طرفین معامله باید در مجموع ۹ درصد ارزش کمیسیون معامله را علاوه بر کل کمیسیون پرداخت کنند. به این ترتیب در یک معامله به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان هر طرف معامله باید  مبلغ ۳۲۷۰۰۰۰ تومان (۲۵۰۰ هزار  تومان+ ۵۰۰ هزار تومان + ۲۲۷۰ هزار تومان) کمیسیون پرداخت کنند. براساس ماده ۱۵آیین نامه اجرایی اصلاحی مولد سازی دارایی های دولت مصوب جلسه ۲۴/۱۲/۱۴۰۱ هیات عالی مولدسازی و به استناد جزء ۶ بند۲ مصوبه شصت وهفتمین شورای عالی هماهنگی اقتصادی، عواید حاصل ازمولدسازی دارایی های دولت دردستگاه مشمول پس از کسر کارمزد، توسط مجری به حساب تمرکز وجوه درآمد مربوط نزد خزانه داری کل واریزمی شود.

  اطلاعات درباره کاشت ابرو طبیعی (عوارض، مراقبت ها و ماندگاری این روش)

پیش فروش آپارتمان در مشاور املاک و نکات آن:

ادبیاتی که سرشار از انگیزه و امید وکمک مجدانه و دلسوزانه به تقاضا و نیازهای مشتری باشد. هرگز با آدامس در دهان یا هنگام غذاخوردن (با لقمه در دهن) و یا با صدای خیلی آرام که نجوا به نظر می رسد (و یا انگارمکالمه ای پنهانی و دزدکی به نظر می رسد) نباشد و هرگز با کلمات منقطع، نامفهوم و دو پهلو به آگهی پاسخ ندهید و هرگز با صدای بلند نیز سخن نگویید. یک شرکت معتبر پیمانکاری جهت تکمیل پرسنل پروژه های خود در استان تهران (ورامین و رباط کریم) و دفتر مرکزی از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.

پایگاه آموزشی ملک آموزآموزش مشاوراملاک اموزش املاک آموزش تخصصی مشاور املاک

برای این تمایز باید خدماتی اضافه تر از کار معمول املاکی ها انجام دهید. پیامی ماندگار که نوع خدمت شما را به زبان ساده و دریک جمله به مشتریان می رساند. به طور مثال برخی در خرید آسان می گیرند و برخی سخت گیرند‌ این شما هستید  که روحیه هر کدام را در چنگال خود گرفته و املاک متناسبی را به آنها پیشنهاد بدهید. با مشتری زیاد صحبت کنید از علایق او به رنگ ها یا اولویت ظاهر و باطن خانه، محل قرار گیری ملک با خبر شوید تا بتوانید از گذینه های خرید یا فروش، بهترین را جلوی او بگذارید. حتی از لیست بایگانی و تاریخ گذشته خود هم نگذرید بلکه به ان ها هم زنگ زده و بپرسید که هنوز قصد خرید یا فروش ملکی را دارند یا خیر.

  قیمت آهن در بازار امروز + مشاهده قیمت روز آهن آلات ساختمانی مرکزآهن | fooladiha