املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

مشاور املاک آرکان در چالوس سایت شمال

مشاور املاک آرکان در چالوس سایت شمال

در این مرحله متقاضی باید هزینه دریافت جواز کسب از اتحادیه را پرداخت کند تا بتواند کار خود را آغاز کند. به طور کلی نمی‌توان زمانی را برای راه اندازی آژانس املاک در نظر گرفت; چون افراد مختلف در زمان‌های متفاوت این کار را انجام می‌دهند. در ادامه به شکلی ساده و کاملا خلاصه مراحلی که باید گذرانده شود را بیان کرده‌ایم اما این که این فرایند چقدر زمان بر است از فردی به فرد دیگر متغیر است و به خود شما بستگی دارد. راه‌اندازی اولین آکادمی آموزش املاک در کشور، تاسیس و راهبری دپارتمان املاک با نگاه نوین در منطقه یک (الهیه رویال آدرس)، تدوین و اجرای اولین دوره MBA اختصاصی املاک و مستغلات در کشور، تربیت بیش از ۲۰۰۰ مشاور و همچنین برگزاری ۳ همایش ملی در برج میلاد تهران و هتل اسپیناس پالاس از جمله دستاوردهای آن بوده است. با ارسال نظرسنجی برای مشتریان علاوه بر ایجاد وفاداری در آن‌ها شما می‌توانید بهترین بازخورد را بگیرید. با این روش به راحتی می‌توانید خواسته مشتری را بدانید و آن را اجرا کنید.

  • بخش قابل توجهی از این فرهنگ سکوت، بازهم ناشی از فضاسازی های رسانه ای است که مانند یک سیمیلاتور یا دستگاه حقیقت مجازی (V.R.) در برابر دیدگان جامعه قرار دارد و در آن از مـردم نزد مدیران، تصویر یک جمعیت مستعد گمراهی ارائه می شود (برخی رسانه های داخلی) و از مدیران در نزد مردم تصویر یک سیستم هولناک و غیرقابل پیشرفت (برخی رسانه های خارجی).
  • یکی از ویژگی‌های بهترین مشاور املاک این است که بتواند به همه سوالات مشتریان در ارتباط با محله مورد نظر و قیمت‌های آن منطقه پاسخ دهد.
  • مخصوصا در ایران و اکثر کشورهای جهان سومی، مردم به اجبار باید ۹۰٪ از سرمایه زندگی خود را برای خرید و یا اجاره مسکن هزینه کنند.
  رئیس جمهور: دولت در تامین مسکن خود را در کنار جوانان می داند

همچنین با اعطای یک نشان قابل نصب روی لباس و نیز دادن مجوز چاپ کارت مخصوص، امکان تشخیص هر یک از مشاوران از یکدیگر برای مردم فراهم می گردد و با این روش آمار دقیقتری نیز از تعداد مشاوران فعال می توان در دسترس داشت که این آمار برای تحلیل وضعیت بازار املاک مفید است. به این ترتیب، مشاورانی که در دو سال ابتدایی فعالیت مستمر هستند به عنوان مشاور کارآموز، مشاورانی که در دو سال بعد هستند مشاور پایه دو و مشاورانی که سال پنجم فعالیت مستمر را به اتمام می رسانند به عنوان مشاور پایه یک املاک، قابل رتبه بندی هستند که در صورت داشتن تحصیلات دانشگاهی مرتبط با این حرفه لقب ممتاز به آن اضافه می شود. همچنین مشاورانی که به صورت غیر مستمر در این حرفه فعالیت دارند، به عنوان مشاور ملکی آزاد رتبه بندی شوند. با بررسی تسهیلات بانک ها برای مشاوران املاک (و نه فقط صاحبان جواز) ملاحظه می شود که عملاً هیچ بانکی حاضر نیست به یک مشاور املاک با اتکا به شغل او دسته چک یا حتی وامی اعطا کند؛ ولو این که از سوی صاحب جواز گواهی اشتغال ارائه دهد! در حالی که اگر درآمـد و گـردش حسـاب مشاوران املاک آنگونه باشد که در رسانه ها مدام تبلیغ می شود، رویه بانک ها باید دقیقاً عکس این باشد. ممکن است پرسیده شود به چه علت این درصد ها در کشورهای مختلف جهان به مشاوران املاک تخصیص داده شده است؟ پاسخ به این پرسش در هشت نکته کلیدی نهفته است؛ اول آن که، بخشی از این درآمد مربوط به فرایند ظاهراً ساده اما طاقت فرسای رسیدن به یک قرارداد مـلکی است که جز در موارد بسیار استثنایی، اصــولاً مراحل طـولانی و متعـددی را شامل می شود.

  دوره MBA املاک و مستغلات مرکز بین المللی دوره های مدیریتی و مهارتی

ثبت نام پروانه کسب

امروزه نیاز بسیاری از مردم در زندگی روزمره خود به دادوستد مشغولند و این دادوستد با تبادل افکار و اطلاعات و تجربه است یا خرید و فروش کالا و خدمات. بنابراین به جرأت می توان گفت زندگی بی دادوستد نه تنـها رونـق نـدارد بلـکه اصـلا نـمی تـوانـد وجـود داشـته باشـد. بی گمان سرمایه گذاران خارجی که با هدف خرید املاک و مستغلات به ترکیه می آیند، نیازمند توصیه هایی هستند که آنها را در انتخاب صحیح ملک راهنمایی کند.

۳٫ثبت درخواست مالکین

ارائه دادن گزارش و ایجاد یک پیامک، هر دو در نرم افزار حسابداری مشاورین املاک باید وجود داشته باشد. البته نیاز اساسی برای داشتن اطلاعات لازم در جهت همه موضوعات مالی برای مشاورین املاک وجود ندارد. با این حال، نیاز به داشتن دانش کامل در رابطه با اصول حسابداری و هیمن طور تمایل به یادگیری در این موارد، از اصول مهم حسابداری بشمار می‌آید.

شما به عنوان یک مشاور املاک باید قادر باشید که به خوبی گوش کنید و به نظرات دیگران اهمیت دهید. گوش دادن به سخنان مشتری نشان می دهد که شما برای عقاید دیگران احترام قائل هستید و آماده پذیرفتن نظریات جدید و معقول می باشید. در نتیجه مخاطب به شما اعتماد می کند و می توانید راه حلی بیابید که به نفع طرفین باشد.