املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

مشاور املاک آرکان در چالوس 118 ایران

مشاور املاک آرکان در چالوس 118 ایران

بگذاريد مشتريان حتی از مشکلات بازار املاک، گله و شکايت بکنند اما هيچ گاه حرف آن ها را قطع نکنيد. مشاور املاک در زیرآب، امروز قصد داریم ابتدا در مورد 10 بهترین مشاور املاک زیرآب صحبت کنیم. اما قبل آن کمی در مورد مشاور املاک خوب و اینکه یک مشاور املاک خوب می‌بایست چه قابلیت هایی داشته باشد. به نحوی که با تمامی منطقه زیرآب آشنا باشد، به دلیل اینکه قسمت های زیادی از منطقه زیرآب مناسب ساخت نمی باشد و اصطلاحا رانشی هستند. داشتن برند برای بنگاه املاک به کسب‌وکار شما اعتبار می‌بخشد از طرفی اعتماد مشتریان را به شما افزایش می‌دهد.

  • راه‌اندازی اولین آکادمی آموزش املاک در کشور، تاسیس و راهبری دپارتمان املاک با نگاه نوین در منطقه یک (الهیه رویال آدرس)، تدوین و اجرای اولین دوره MBA اختصاصی املاک و مستغلات در کشور، تربیت بیش از ۲۰۰۰ مشاور و همچنین برگزاری ۳ همایش ملی در برج میلاد تهران و هتل اسپیناس پالاس از جمله دستاوردهای آن بوده است.
  • درک این موضوع نیز حائز اهمیت است که پیشرفت یک ملت فقط منوط به تصمیم و اراده یک دولت نیست؛ بلکه بیش از هر چیز محصول بیـنش اجــتماعی و عمـلکرد جــمعی مردم آن کشور است که با عبــور از منــافع شخــصی خود و در نظر گرفتن منــافع جمعی محقق می شود و حاصل آن در هر رسته شغلی، در اتحادیه های صنـفی تبلور پیدا می کند که مهمترین ساختار برای حرکت اقتصادی کشور هستند.
  • شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.
  • رشته کلام را پس از چند ثانیه با مهارت و حذاقت خاصی از مشتری بگیرد؛ یعنی صرفاً پاسخگوی سئوالات مشتری نباشید، چراکه در این صورت مدت مکالمه، خیلی کوتاه و بدون هیچ نتیجه مؤثری پایان خواهد پذیرفت.
  • اگر پیش خریدار پس از انعقاد قرارداد پیش فروش عادی، بخواهد از الزام قانونی استفاده کند، می بایست دعوی الزام به تنظیم سند رسمی پیش فروش ملک را مطرح کند.
  دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک ملت با پاسخنامه تشریحی ایران عرضه | soalattalayi

يک مشاور املاک در زیرآب اگر حرفه ای باشد، آمادگی پذيرش هر فردی با هر اخلاق و رفتاری و شخصیتی را دارد. هر مراجعه کننده ای بصورت بالقوه يک مشتری تمام عيار به شمار مي آيد. این محصولات آموزشی که ارکان اصلی کار املاک محسوب می‌شوند حاصل ساعت‌ها آموزش و مشاوره به مدیران و صاحبان جواز آژانس‌های املاک کوچک و بزرگ شهرهای مختلف ایران است.

دانلود قسمت اول فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت

تا آخر کار بودن با مشتری و انجام معامله، برای ایجاد یک خط ارتباطی استوار و عمیق و تداوم کسب و کار بسیار مهم است. مشکل این افراد این است که به خوبی وظایف و ماهیت شغلی مشاور املاک را درک نکرده‌اند؛ و تنها با یک ذهنت ساده این شغل را انتخاب کردند. اگر شما هم قصد دارید که به صورت جدی در زمینه‌ی املاک کار کنید بهتر است قبل از شروع کار با ماهیت اصلی این شغل آشنا شوید و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

مقایسه کارنامه دوساله روحانی و رئیسی

در این قسمت از مقاله، قصد داریم، به این پرسش که جواب پیامک وام ودیعه مسکن کی میاد؟ پاسخ دهیم. ۲اکنون، همانطور که ملاحظه می نمایید، وارد صفحه اصلی سامانه وام ودیعه مسکن شده اید. برای پیگیری و مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات اجاره خانه​ ۱۴۰۲، گزینه ( مشاهده و پیگیری درخواست ها ) را که در تصویر، با فلش قرمز مشخص شده است، انتخاب نمایید. اما، پس از اینکه مستاجران، اقدام به ثبت نام در سامانه وام ودیعه مسکن نمودند، مدتی طول می کشد تا اسامی و مشخصات مستاجران واجد صلاحیت برای دریافت تسهیلات اجاره خانه، از سوی سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن اعلام گردد. از همین رو، وزارت راه و شهرسازی، بخشی را به سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir، اضافه نموده تا ثبت نام کنندگان بتوانند، با مراجعه به آن بخش، درخواست وام ودیعه مسکن خود را پیگیری نمایند. ثبت نام وام ودیعه مسکن، یکی از طرح های حمایتی دولت، برای مقابله با وضعیت بحرانی مسکن است.

  27 درصد از متقاضیان با امضای قرارداد وام مسکن موافقت کردند

مزایای حسابداری مشاورین املاک

رضایت و خوشحال بودن مشتری از خرید و پیگیری آن‌ها در بازه‌‌های زمانی مختلف باعث اعتماد و اطمینان افراد می‌شود. شما می‌توانید با اولویت قرار دادن مشتریانی که در  حال حاضر دارید در آن‌ها ایجاد وفاداری کنید. بسیاری از افراد در انتخاب بهترین مشاور املاک تنها سابقه را به عنوان یک فاکتور مهم در نظر می‌گیرند و به مشاورانی را انتخاب می‌کنند که سال‌ها به این کار مشغول هستند. زیرا در این شغل اعتبار و معتبر بودن از داشتن سابقه هم اهمیت بیشتری دارد. امروزه کسب و کارها در حال گسترده‌تر شدن هستند و افرادی که قصد دارند به صورت حرفه‌ای کار کنند، در قالب تیم فعالیت دارند.