املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

مشاور خرید و فروش املاک دوره ویژه بازار کار آموزشگاه سنجش پارسیان مشهد

مشاور خرید و فروش املاک دوره ویژه بازار کار آموزشگاه سنجش پارسیان مشهد

کیوساکی اقتصاددان و نویسنده کتاب معروف «پدر بی پول پدر پول دار» با اشراف کامل بر دنیای تجارت به زبانی ساده و صریح این بار شما را در سرمایه‌گذاری‌های ملکی همراهی می‌کند. راه‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد اما ملک یکی از قدیمی‌ترین راه‌های کسب ثروت در دنیا است. با این وجود همه افرادی که در ملک سرمایه‌گذاری می‌کنند لزوما موفق به کسب سود فراوان نمی‌شوند.

  • از آن جایی که از قشرهای گوناگونی به یک مشاور املاک حرفه ای رجوع می کنند باید امتیازی یکسان برای همه آن ها در نظر گرفت.
  • در کارشناسی نوع دوم، قیمت ملک مشخص شده است و مشاور املاک باید ارزیابی لازم را انجام دهد تا بتواند در حوزه ی بازاریابی به خوبی عمل کند.
  • آموزش مشاور املاک به شما می گوید، در حرفه مشاور املاک شما مدیر فروش خود هستید.
  • زیرا انجام ۰ تا ۱۰۰ این فرایند نیازمند دانش و تجربه در این زمینه است .در واقع املاک مجموعه ای از این کارهاست که یک مشاور باید بتواند تمامی آن را انجام و شرح دهد .

به این ترتیب، شما به مرور از یک مشاور املاک عادی، به یک حرفه‌ای تبدیل می‌شوید. پس از گذراندن دوره مشاور املاک، می‌توانید با ارائه مشاوره حقوقی املاک خریدار و فروشنده را به راحتی با خود همسو و همراه کنید. در نتیجه نه تنها اعتماد به نفس شما در کار املاک افزایش می‌یابد، بلکه برای هدایت خریدار و فروشنده به سمت جلسه فروش کار شما راحت‌تر می‌شود. چرا که توانسته‌اید به عنوان مشاور حقوقی املاک در کنار آن‌ها قرار گرفته و اعتمادشان را جلب کنید. هر چند یک مشاور املاک نیازی به دانش مبایعه نامه نویسی، اجاره نامه نویسی و عقد قرارداد مشارکت در ساخت ندارد، چرا که این موارد وظیفه مدیران املاک است.

  چابهار و فروپاشی حضور ایران در کریدورهای شمال و جنوب و شرق و غرب

آموزش ترفند برای نوشتن آگهی فروش ملک

این کتاب کمک می‌کند به پردرآمدترین مشاور املاک در منطقه تبدیل شوید. در این کتاب سریع‌ترین ترفندهای موثر و کاربردی اجرا شده در معاملات املاک بر اساس تجربیات واقعی یکصد و هشت نفر از بهترین مدیران و مشاوران املاک تهران، شمیران و چند شهر بزرگ ایران را می‌آموزید. این کتاب خودآموز، مناسب مشاورین املاک مبتدی تا حرفه‌ای و کارآفرینی است که به دنبال شغل دوم با درآمد بیشتر از شغل اصلی خود هستند.

با کااام به یک مشاور املاک حرفه ای تبدیل شو

اولین مرحله و قدم برای راه‌اندازی آژانس املاک اجاره محل مناسب است. محلی که البته باید شرایطی داشته باشد که هم در آیین نامه اتحادیه مشاوران املاک آمده و هم برخی از آن‌ها برای موفقیت در شغل مشاور املاک ضروری است. مشاورین املاک نیز مانند فعالان دیگر حوزه ها نیاز به مهارت ها و توانایی های خاص خود دارند که در صورت فراگیری آنها می تواند موجبات موفقیت و درآمد بالاتر برای آنها را فراهم آورد. آگاهی از این مهارت ها برای همه فعالان این حرفه ضروری بوده و می تواند تغییرات بزرگی در کار و اعتبار آنها به وجود آورد. لذا برای بالا بردن مهارت ها و دانش خود در این زمینه مقالات مربوطه را مطالعه کرده و ترفند های ارائه شده را در روند کاری خود بگنجانید تا به موفقیت های بزرگ تر دست یابید.

شغل مشاور املاک بر پایه یکسری دستورالعمل ها،علم تخصصی و عملکردی  می باشد.کار املاک از جمله مشاغل پرطرفدار در جهان می باشد چرا که سرمایه زیادی در این نوع مشاغل رد و بدل می شود. روش کار مشاورین املاک در سایر کشورها به خصوص در اروپا با هم فرق دارد. از آنجایی که این شغل خیلی آسان نیست، بنابراین جهت پیشرفت و کسب مهارت در این حرفه باید به طور مداوم آموزش دریافت نمود‌ تا به موفقیت رسید. بنابراین همه اشخاصی که وارد این عرصه شده اند باید عملکردی ماهرانه داشته باشند. به عنوان مثال می بایست افرادی که در مجموعه شما فعالیت می کنند از مهارت های کافی برای موفقیت در مذاکره و ارتباط موثر با مشتری برخوردار باشند تا بتوانید موفقیت های لازم و به سبب آن درآمد بیشتری را کسب کنید. دوره های آموزش مشاور املاک اصفهان تمامی این موارد به شما آموزش می دهد.

  اجرای همزمان 351 پروژه روبنایی و زیربنایی در شهرهای جدید