املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

معرفی ویژگی و مزایای طرح ویلای مدرن هوم زود | villatobesaz

معرفی ویژگی و مزایای طرح ویلای مدرن هوم زود | villatobesaz

فرض کن درحالیکه روی یکی از این صندلی ها نشستی، هوا به آرامی رو به سرد شدن میره، تو میخکوب این همه قشنگی شدی و محو آفتابی هستی که داره از گوشه پنجره روبروت کم کم غروب می کنه و غیب میشه. با وجود این محدودیت ها اما امکان خلق فضاهای متنوع با زوایای دید و منظرهای متنوع و متغیر در صورت همگام سازی اصولی بنا با شیب وجود دارد به نحوی که با عبور از ترازهای ارتفاعی متنوع، دیدهای پویایی برای ویلا ایجاد می شود. آنها ابتدا سعی می کنند قبل از ایجاد محیطی که آن نیازها را برآورده می کند، نیازهای مشتری را درک کنند. به منظور ایجاد مناطقی که متناسب با شخصیت و ترجیحات هر یک از اعضای خانواده باشد، آنها ممکن است در مرحله طراحی ویلا با همه آنها مشورت کنند.

  • دسترسی به نور طبیعی یکی از بزرگترین مزایای ویلا در زمین کم عرض می باشد.
  • در این گونه طراحی می بایست هرآنچه که مناسب و سازگار با محیط می باشد را در نظر گرفت.
  • با هم در یک ویلای مدرن هستیم با دیزاینی فوق العاده و همراه با روف گاردنی سبز.
  • از اتفاقاتی که همیشه ایجاد محدودیت در  طراحی تخصصی ویلا به وجود می آورد و طراحان را به  چالش می کشاند، ایستایی و پایداری سازه ای ویلا صورت گرفته است.
  • در واقع یکی از جذابیت های اصلی ویلا، داشتن حیاط و باغچه های مناسب و همچنین نمای بیرونی است.
  اختصاص 25000 قطعه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی دو و سه طبقه در استان کرمانشاه

در ماه های گرم سال، اتاق نشیمن به دلیل نوع طراحی ویلا، مشابه یک ایوان خنک و دوست داشتنی است با دیوارهای سبز و یک اجاق چوبی دنج. علاقه وافر مردم به ویلاهای مدرن، رقابت بی سابقه ای در دنیای طراحی ویلا، رقم زد که نتیجه ش طراحی های بی نظیری است که در شهرهای شمالی و گوشه به گوشه جهان شاهدش هستیم. در تصویر سمت راست به عنوان یک طراحی مدرن، شاهد انتخاب رنگ سفید و سیاه، پنجره هایی با اشکال هندسی ساده و حذف تابلوهای بزرگ و عجیب هستیم. این کار علاوه بر جنبه زیبایی و امروزی بودنش جنبه دیگری هم دارد. وقتی ساختمان ویلا را با کمی ارتفاع از زمین بنا کنید باعث می‌شود در مواقعی که زمین ترک بخورد یا به دلیل شکاف‌های موجودش زیر بنا آب برود، دیگر خطر آنچنانی ساختمان را تهدید نخواهد کرد و با راهکارهای مناسب می‌شود این موضوع را حل کرد.

بررسی و برآورد هزینه های ساخت و ساز ویلا و قیمت تمام شده

ساخت استخر و سایر تجهیزات تفریحی گام بعدی است که در محوطه سازی ویلا به آن پرداخته می شود. در این گام لازم است که از تجهیزات تفریحی چون آلاچیق، استخر، زمین بازی کودکان و … تا حد امکان استفاده گردد. توجه داشته باشید که این موارد به پتانسیل فضای سبز و میزان وسعت آن بستگی دارد. بدیهی است که تعبیه استخر در یک محوطه فضای سبز محدود معنای چندانی نخواهد داشت و در این شرایط در صورتی که اصرار به ساخت استخر وجود داشته باشد، استخر را به صورت استخر سرپوشیده در طبقه منفی یا همکف ویلا  احداث می کنند.

  هواشناسی ایران 03/09/1403; هشدار فعالیت سامانه بارشی

اصول طراحی ویلا چیست ؟

ساختمان‌های ویلایی قدیمی، خاطرات بسیاری را در خود جای داده است; که برای کارفرماها ارزش معنوی دارد. از این رو به جای تخریب و نوسازی بنا تصمیم به بازسازی ویلا در کنار حفظ کیفیت حسی آنها می‌گیریم. فضاها بر اساس نیاز کارفرما دوباره پیکربندی می‌شوند و تغییر می‌یابند.

این سبک در زمره سبک های کلاسیک قرار می گیرد و معمولا عظمت گرایی و سقف های رومی اولین شاخصه های طراحی آنها به شمار می روند. پنجره های تزئینی که در جهت بیرونی نیز باز میشوند، در شکل های متنوعی عرضه می‌شوند که در زیبایی خانه نقش بسزایی دارند. پنجره ها در قاب های مختلفی مانند استیل ضد زنگ، چوب، آلومنیوم و یو پی وی سی ساخته شده و روانه بازار میشوند،  قاب این پنجره ها هنگام نقاشی با رنگهای جسورانه و روشن میتواند جلوه‌ای چشمگیر ایجاد کرده و به دیواره های کسل کننده جان ببخشد. تبدیل فضاهای پرتی مانند زیر پله‌ها به فضاهایی ویژه و قابل استفاده مانند قفسه کتاب و بوفه و یا محلی با مبلمانی خاص است که تجربه شما از بودن در یک ویلا در مازندران را ارتقا خواهد داد.