املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

مهارت ها و وظایف اصلی یک مشاور املاک که باید بدانید!

مهارت ها و وظایف اصلی یک مشاور املاک که باید بدانید!

دراین مرحله یعنی پس از کشف انگیزه و میزان پشتکار و جدیت مشاور، نوبت به تعیین رنج کاری وی می رسد. در اینجا پیشنهاد می شود که مشاور در بخش اجاره آن هم در اجاره آپارتمان های کوچک (از قبیل اجاره سوئیت و آپارتمان های زیر 100 متر) فعالیت خود را پس از تکمیل دوره آموزشی شروع نماید. مسئولیت این آموزش در صورت امکان و توانایی توسط مدیر بخش صورت می پذیرد. در غیر این صورت مشاور جدیدالورود به مراکز آموزشی مرتبط هدایت و راهنمایی شود تا همزمان با کسب آموزش های لازم، منابع، مراجع تحقیقات، مطالعات و آموزشی نیز به وی معرفی شود. وقتی مشاور دست به تهیه تعدادی آپارتمان های کوچک و معماری ساز و یا آپارتمان هایی که به لحاظ ساختاری، مصالح، اجرا، محله، امکانات رفاهی و … قابل قبول می باشد می زند، پس از بازدید و اقدامات مؤثر دست به بازاریابی برای آن می زند.

  • بر طبق ماده 10 قانون مدنی یک عقد لازم است و طرفین حق فسخ آن را ندارند، مگر در مواردی که قانون به آنها اجازه داده باشد.
  • فراموش نکنید که ظاهر شیک و تمیز، شما را به یک فرد قابل اطمینان تبدیل می‌کند.
  • در نظام حقوقي به ملكي كه مطابق ماده 11 قانون، به ثبت عمومي رسيده ولي در موعد مقرر تقاضاي مالكي نسبت به آن ثبت و يافت نشده، ملك مجهول‌المالك مي‌گويند.
  آموزش تکنیک ها و روش های فایل یابی در مشاور املاک مهندس علیرضا عمویی

همچنین ، لازم است که شرایط مربوط به تحویل ملک نیز به صورت روشن ، در مبایعه نامه درج گردد . یکی دیگر از قوانین مبایعه نامه املاک ، تعیین دقیق مشخصات ملکی است که قرار است خریداری شود . به این معنا که تمام جزئیات مربوط به املاک ، اعم از مشخصات ملک ، امکانات آن ، وام دار بودن یا نبودن و کلیه موارد پر اهمیت ، حین سند مبایعه نامه ، درج شود . به این دلیل که گاهی به علت مشخص شدن وجود عیب و نقص در ملک ، ممکن است خریدار ، حق فسخ قرارداد را داشته باشد . گاه فروشنده یا اجاره دهنده یک ملک بسیار عجله دارد و با شما بعنوان مشاور املاک چنین طی می‌کند که اگر ملک وی سریعاً به فروش برود، حاضر است زیر قیمت آن را بفروشد یا اجاره بدهد!

آیا شرط وام از طریق سند خانه، به سازنده در قراداد مشارکت ممکن است مشکل ساز باشد؟

جهت نقل و انتقال ملک در ترکیه باید فروشنده درخواست انتقال ملک را به‌صورت اینترنتی از طریق سامانه “ای دولت” بدهد و بعد از گذشت چند روز از درخواست، تاریخ مراجعه از طریق پیامک اعلام می‌گردد. در روز تعیین شده نیز خریدار و فروشنده باید با همراه داشتن مدارک جهت انتقال سند به این اداره مراجعه کنند. در واقع، پس از شناساندن خودتان به مشتریان به عنوان مشاور املاک کاربلد و ایجاد رابطه خوب و انتقال اطلاعات مناسب، وقت آن است که به جذب مشتری بپردازید. در نظر بگیرید که موضوع جذب مشتری زمانی برای مشاور املاک و بنگاه اقتصادی اتفاق می‌افتد که فروشنده یا خریدار مسکن صراحتا اطلاعات خود و مسکنش را در بنگاه ثبت کند. ویلاها روش ارزیابی مخصوصی دارند، اول قیمت زمین را محاسبه میکنند، زمینی که دارای انشعابات آب و برق و گاز است قطعا از نظر قیمت بالاتر است و لازم به ذکر است قیمت زمین ویلایی نزدیک به دریا حدود 3 برابر بیشتر است.

  پرداخت 95 درصد تسهیلات نهضت ملی مسکن

وکیل کمیسیون ماده 38

ملک های اداری نصب تابلو را در محل مربوطه دارند و عمدتا رفت و آمد آنها از داخل ملک انجام می شود . آرایشگاه ها ، آموزشگاهها و مراکز اداری که در سطح شهر بارها دیده اید که در ملکی موجود است و رفت و آمد آنها از داخل ملک و دارای تابلو هستند عمدتا یا دارای سند اداری هستند و به این ملکها اداری گفته می شود. 2-باید فسخ قرارداد ملکی توسط شخصی صورت گیرد که به این کار آشنایی داشته باشد. 1-فردی که می‌خواهد قراردادش فسخ شود، باید از این کار رضایت کامل داشته باشد. یعنی اگر فسخ کننده متوجه شود که فرد تمایلی به فسخ قرارداد ندارد و از روی اکراه و یا اجبار دارد اقدام به فسخ می‌کند، حتی پس انجام فسخ قرارداد، فسخ اثر قانونی ندارد و معتبر نمی‌باشد. به زور گرفتن یک ملک از مالک آن یا کسی که بر اساس قراردادی مثل اجاره دارای حقی نسبت به آن ملک باشد را تصرفی عدوانی می گویند که با شکایت مالک یا صاحب حق قابل پیگیری کیفری است.

ترفند های فروش مشاور املاک آنلاین

اگر شما هم تجربه اجاره نشینی را داشته و یا از مشکلات آن آگاه باشید، یا حتی اگر قصد خرید یک ملک را هم داشته باشید، باز هم با چنین مشکلاتی مواجه هستید که چگونه یک ملک مناسب را پیدا کنید. دوره MBA املاک، به مشاورین املاک کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای فروش املاک را یاد بگیرند. این دوره شامل تحلیل بازار، بازاریابی، مذاکره و فنون آن در فروش است. موفقیت مشاوران املاک به تعداد فایل‌های آن‌ها و همچنین رابطهٔ آن‌ها با فروشندگان و صاحب‌خانه‌ها گره خورده است. از طرفی، آن‌ها با مشتریان زیادی سروکار داشته‌اند و شاید بخواهند آن‌ها را دوباره هدف بگیرند. ارسال پیامک یکی از راه‌هایی است که آن‌ها می‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

  انتقاد رئیس بنیاد مصطفان به دلیل بی توجهی به مسائل نوآوری