املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

نماینده ویژه رئیس جمهور در مناطق آزاد منصوب شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، تصمیمات «نماینده ویژه» بر اساس تصویب نامه مورخ 22 اسفندماه مطابق با مصوبات رئیس جمهور و هیئت وزیران بوده و لازم الاجرا است.

متن تصویب نامه هیئت وزیران به شرح زیر است:

هیأت وزیران در جلسه 13/12/1402 هجری شمسی پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت اجرایی رئیس جمهور را به استناد اصل 127 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد.

1- آقای حجه الله عبدالمالکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد صنعتی و ویژه اقتصادی با رعایت ضوابط به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد صنعتی و تجاری منصوب می شود. به قوانین، مقررات، وظایف و اختیارات قانونی مؤسسات به شرح زیر است:

الف- نظارت بر مقررات مناطق آزاد و خصوصی اقتصادی تجاری، صنعتی و خصوصی و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین آنها با سیاست‌های کلان اقتصادی دولت.

ب- هماهنگی و همکاری برای ارتقای عملکرد مناطق آزاد تجاری و صنعتی در سطح داخلی و بین‌المللی با تاکید بر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری.

ج- پیشنهاد انتصاب و عزل اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل مؤسسات آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی به وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت تقدیم به رئیس جمهور.

د- پیگیری و نظارت بر اجرای بند (الف) ماده (65) قانون آیین نامه اجرایی برنامه های توسعه کشور مصوب 1394.

2- تصمیمات نماینده ویژه رئیس جمهور در مورد امور اجرایی فوق، تصمیمات رئیس جمهور و هیئت وزیران بوده و طبق ماده (19) آیین نامه داخلی کشور قابل صدور و لازم الاجرا می باشد. شورای دولت.

  هشدار راه و شهرسازی سمنان نسبت به عواقب عدم تخلیه واحدهای مسکونی ناایمن مهر

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3051177