املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

نیمی از خطوط هوایی بخش خصوصی هستند

محمد محمدی بخش در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، درباره شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار داشت: صنعت هوانوردی را فناوری به معنای لبه فناوری و افراد کلیدی می دانیم. زیرا به شدت توسط مردم قضاوت می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 50 درصد شرکت های هواپیمایی متعلق به بخش خصوصی و مردمی است، تصریح کرد: برای انعطاف پذیری صنعت هوانوردی، حضور مردم به عنوان کاربران اصلی در حوزه های مختلف زیربنای اساسی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در سال 1400 هجری شمسی شرکت های دانش بنیان را در قالب یک زنجیره بزرگ متشکل از 5000 شرکت بزرگ و کوچک شناسایی و به آنها مجوز داد.

محمدی بخش افزود: این شرکت ها به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت های بزرگ تعمیر و نگهداری و یا به صورت مستقل فعالیت می کنند و وارد مباحث فناوری روز شده اند.

وی تاکید کرد: این شرکت‌ها کوچک‌ترین قطعات را برای سیستم‌های مختلف می‌ساختند و سازمان هواپیمایی در زمینه کمک‌های مالی و صدور مجوز به آنها کمک می‌کرد.

به گفته وی، شرکت های فناور در صنعت هوانوردی پس از طی فرآیندهای تخصصی، استانداردهای لازم هوانوردی را از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ می کنند.

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3059181

  دیپلماسی اقتصادی کارساز بود. افزایش صادرات به کشورهای همسایه