املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

هواشناسی 31/01/1403 هشدار فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، پیش بینی های جامع نقشه های همدیدی و آتی سازمان هواشناسی امروز جمعه برای برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور و همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی در غرب. در اصفهان، شمال ،، چهارمحال و بختیاری به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و در مقاطعی بارش باران و بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

فردا شنبه در اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی، دامنه‌های شرقی زاگرس مرکزی شامل همدان، مرکز قم، شرق لیستان، چهارمحال، بختیاری، برخی نقاط اصفهان، شمال و شرق ،، یزد و … نیمه غربی کرمان در شمال هرمزگان در بعدازظهر ابر، باران، رعد و برق و وزش باد شدید است. بارش شدید باران در ارتفاعات زاگرس جنوبی کرمان در حال باریدن است.

روز یکشنبه علاوه بر تداوم این وضعیت در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات یزد، شمال شرق ، و کرمان بارش پراکنده باران و وزش باد فعال در غرب و شمال غرب کشور به تدریج در ساعات بعدازظهر تا نیمه های شب پیش بینی می شود. وارد می شود. – موج یکنواخت هوا در غرب کشور.

رژیم از دوشنبه هفته آینده در کل کمربند غربی و دامنه های شمالی و جنوبی البرز در استان های اصفهان، یزد، شمال ،، بوشهر و ارتفاعات کرمان فعال خواهد بود.

امروز سه شنبه در دامنه های شمال غرب، غرب و جنوب البرز در البرز قزوین و تهران از میزان ابر و بارندگی و در استان های واقع در نیمه شرقی کشور از میزان ابر و بارندگی کاسته شد. در شرق کشور نیز. لرستان، چهارمحال، بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و شمال ،.

  دانلود برنامه آموزش مشاور املاک استاد املاک برای اندروید مایکت

لازم به ذکر است طی دو روز گذشته در شرق کشور بارش سرد و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی نمی شود. دوشنبه هفته آینده در شمال خلیج ، و سه شنبه در خلیج عربی و تنگه هرمز مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

توضیحات سیستم: فعالیت سیستم بارشی

زمان شروع: جمعه 31/01/1403 ه

زمان اتمام: دوشنبه 03/02/1403 ه

نوع خطر: باران شدید، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد و غبار در برخی نقاط، در نقاط مستعد تگرگ.

ناحیه ضربه:

جمعه 31/01/1403: اردبیل، زنجان، همدان، کردستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال ،، چهارمحال و بختیاری، شرق کهکیلویه و بویراحمد، غرب لرستان، جنوب ایلام، شرق کرمانشاه، ارتفاعات کردستان. . استان های تهران، قزوین، البرز، مازندران، ارتفاعات غربی سمنان، شمال شرقی آذربایجان و آذربایجان غربی.

شنبه 02/03/1403: کرمان، شمال هرمزگان، شمال و شرق ،، جنوب یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات تهران، البرز و مازندران. استان ها ارتفاعات غربی استان سمنان، شرق زنجان و ارتفاعات استان های کردستان و کرمانشاه.

یکشنبه 02/02/1403: اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان، قم، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، شرق ،، ارتفاعات و ارتفاعات کرمان، استان های تهران، سمنان و مازندران.

دوشنبه 02/03/1403 شمسی: اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قزوین، مرکزی، همدان، ایلام، لرستان، البرز، تهران، اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، بوشهر. ، یزد، کرمان، سمنان، قم، گیلان، مازندران، گلستان غربی، ارتفاعات ،.

تأثیر خطر: احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن آب، احتمال ریزش تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزش و کاهش دید به ویژه در جاده ها و مسیرهای کوهستانی، احتمال ریزش سنگ از ارتفاعات، احتمال ریزش تگرگ. آسیب موقت به سازه ها و احتمال آسیب به درختچه ها و درختان ضعیف، محصولات باغی و محصولات کشاورزی.

  رفع موانع اجرای نهضت ملی مسکن در کرمانشاه با الحاق 396 هکتار زمین

توصیه: احتیاط در سفرهای خارج از شهر، توقف نکردن در بستر رودخانه ها و حاشیه آنها، احتیاط در عبور از سواحل و مسیل ها، احتیاط در فعالیت های کوهنوردی و حرکت بادیه نشینان، آماده سازی دستگاه های اجرایی و امدادی، پاکسازی دهانه پل ها و بیل زدن خاک. کانال ها، آبراه ها و تمهیدات لازم برای حفاظت از محصولات کشاورزی و در انجام هرگونه عملیات کشاورزی احتیاط کنید.

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3071162