املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

ورود به سایت نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی خودرو nobatdehi epolice.ir

ورود به سایت نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی خودرو nobatdehi epolice.ir

بر اساس تحقیقات، مشاهدات و تجربه، در کشور ما سه تیپ ساخت و ساز وجود دارد که حدود ۹۰ درصد از ساخت و سازها در رسته املاک بساز بفروشی با استحکام نازل، فقدان معماری و …، حدود ۶ تا ۷ درصد مهندسی ساز است و حدود ۳ تا ۴ درصد ساختمان ها معماری ساز (بر اساس طرح های معماری و علمی و توسط خود معماران (آرشیتکت ها) تولید و ساخته می شوند. برخورداری از آمادگی کامل مشاور و ابزارهای کاری او از هر حیث مثل چک کردن شارژ موبایل، سالم بودن خطوط تلفن دفتر املاک و دستگاه تلفنی که مشاور عمل پاسخ گویی به تماس مشتریان را انجام می دهد و چک کردن کیفیت صدای تلفن و موبایل خود. مدت زمان آموزشی در این مرحله حدود 5 الی 10 ساعت، آن هم به اتفاق مدیر قسمت یا مدیر آژانس می باشد. بر اساس تحقیقات، مشاهدات و تجربه، در کشور ما سه تیپ ساخت و ساز وجود دارد که حدود 90 درصد از ساخت و سازها در رسته املاک بساز بفروشی با استحکام نازل، فقدان معماری و …، حدود 6 تا 7 درصد مهندسی ساز است و حدود 3 تا 4 درصد ساختمان ها معماری ساز (بر اساس طرح های معماری و علمی و توسط خود معماران (آرشیتکت ها) تولید و ساخته می شوند.

  • ‌بر اساس ماده 12 قانون تعزیرات حکومتی، مصوب 1367، نداشتن پروانه کسب واحدهای صنفی یا به عبارتی، عدم اخذ پروانه، بدون عذر موجه، در مهلت و ضوابط و مقرراتی که در قانون تعیین شده است، تبعاتی مانند قطع تمام یا برخی خدمات دولتی، اخذ جریمه و تعطیلی واحد تا زمان اخذ پروانه کسب را به همراه خواهد داشت.
  • مشاورین املاک در قبال مشتریان وظایف زیادی دارند و باید خدمات خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار آنها قرار دهند.
  • مشاور املاک باید بتواند به خوبی به مشتریان خود توضیح دهد که چگونه این ملک می‌تواند به بهترین تأثیر بر روی زندگی آنها بگذارد.
  • بی گمان سرمایه گذاران خارجی که با هدف خرید املاک و مستغلات به ترکیه می آیند، نیازمند توصیه هایی هستند که آنها را در انتخاب صحیح ملک راهنمایی کند.
  آغاز عملیات اجرایی بیش از هزار واحد مسکونی در شهرستان خوی

یک مشاور و بازاریاب حرفه ای برای مشاوره درست  باید چند اصل را رعایت کند. “مسیریاب نشان” یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخنگوی فارسی استفاده کنید. قرن گذشته، قرن پیشرفت های باورنکردنی در زمینه صنعت و تکنولوژی بود که به همراه خود تمرکز ثروت و قدرت در دست خانواده ها، گروه ها و شرکت هایی خاص در جهان را به همراه داشته است که تمایل به گسترش هر چه بیشتر قدرت خود دارند. این امری طبیـعی است؛ چراکه قــدرت میـل به بی نهـایت دارد مگر آن که مانعی در مقابل آن بایسـتد؛ مانند آنچه در مورد فراماسون ها شاهد بوده ایم که چندین قرن پیش متشکل از صنف بنایان بودند و به مرور زمان با افزایش ثـروت و قـدرت، توهـّم برتـری از مردم عادی جامعه و سودای مدیریت کل جهان را پیدا کردند. همین خودسانسوری باعث حضور و خودنمایی افراد فاقد تخصص یا ذینغع در این حوزه ها می شود و به مرور زمان چرخه ای تصاعدی از گــره های اجتماعی شکل می گیرد که در نهایت نظـم و آرامش عمــومی را که ستون های اصلی پیشـرفت جــامعه مــدنی هستند به خطر می اندازد؛ و وقتی این ستون ها فرو ریخت، سقف بر سر همه خراب خواهد شد.

پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ با کد ملی

امروزه استفاده از فناوری ها در تمام کسب و کار ها تاثیر گذاشته است . آنها باید بتوانند از ابزارها و سامانه های مدیریت املاک و سایر فناوری ها استفاده کنند تا فرآیند کار را بهبود دهند. مشاور املاک باید بتواند در مواجهه با مشتریانی که اعتماد به نفس کمی دارند و از تصمیم گیری سخت میکنند، به آنها اطمینان بدهد و راهنمایی لازم را ارائه کند.

  تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال به 120 هزار هکتار می رسد.

قدرت فروش مهمترین فنون مشاور املاک

در واقع مشاور املاک با بیش‌ترین بخش سرمایه مردم در ارتباط است، باید تمام سعی خودشان بکنند تا این سرمایه را به بهترین وجه به مسکن تبدیل کنند. افرادی که به دنبال خرید و فروش و یا رهن و اجاره ملک و ختنه و زمین و آپارتمان هستند در وهله اول به دنبال یک آژانس و مشاور املاک خوب می گردند تا بتوانند به بهترین شکل و به صورت کاملا قانونی و مطمئن نیاز خود را برطرف سازند. برای پیدا کردن خانه مناسب است مشاورین به عنوان راهنما عمل می کنند و شرایط خوبی را در اختیار شما قرار می دهند. یکی از مهارت‌های لازم و ضروری در شغل خریدوفروش ملک، ارتباط مشاور املاک با مشتری است. ‌ اگر در این کار مهارت کافی نداشته باشید قطعاً با شکست مواجه می‌شوید.

در سریع‌ترین زمان با مقدمات کار در املاک آشنا شوید

املاک ارکان در محله پرواز تهران و در بلوار ناصر حجازی،خ ورزی جنوبی،پ ۲۶ واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مجموعه ورزشی الزهرا ۳۹ و شهرداری منطقه ۵ تهران و مرکز واکسیناسیون مدیریت بحران ناحیه ۴ منطقه ۵ و مجتمع ایریک سنتر و رستوران ایتالیایی ژمیس قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو ارم سبز و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید ورزی جنوبی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. تمامی آموزش‌های ارائه شده توسط مهندس علیرضا عمویی ترکیبی از دانش و تجربه شخصی است.

  - شرکت ملی نفتکش به 50 کشتی اقیانوس پیما نیاز دارد