املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

پلمب 1400 مشاور املاک غیرمجاز در استان تهران طی 5 ماه اخیر خبرگزاری فارس

پلمب 1400 مشاور املاک غیرمجاز در استان تهران طی 5 ماه اخیر خبرگزاری فارس

از گذشته تا کنون، نیاز به ثبت و مستند سازی امور مربوط به املاک، مالکیت، ازدواج و طلاق، احساس می شود. عدم وجود مدارک ثابت کننده در امور مالکیتی یا ازدواج و طلاق، موجب ایجاد دعاوی حقوقی و شلوغی دادگستری ها می گردد. از این رو، داشتن اسناد و مدارک اثبات کننده و ثبت آن ها، در یک مرجع رسمی و دولتی، ضروری است.

  • از گذشته تا کنون، نیاز به ثبت و مستند سازی امور مربوط به املاک، مالکیت، ازدواج و طلاق، احساس می شود.
  • همچنین متقاضیان خرید و اجاره ملک هم می توانند با جستجو در سایت «املاک مال» ملک مورد نظر خود را بیابند.
  • ایستگاه‌های مترو صدر و قیطریه، خطوط بی آرتی تجریش – راه آهن نیز به این محله نزدیک است.

میانگین قیمت آپارتمان در تهران در شهریور 1402 حدودا متری 75,100,000 تومان است. رنج نرمال قیمت آپارتمان در تهران حدودا از متری 40,600,000 تومان تا 109,700,000 تومان می‌باشد که بر اساس مکان، شرایط و امکانات آپارتمان، نوساز یا کارکرده بودن و موارد دیگر متغیر است. لطفا توجه نمایید این قیمت ها بر اساس آگهی‌های ثبت شده جهت خرید و فروش آپارتمان در تهران است و آمار رسمی نیست. از محلات با قیمت متوسط برای خرید آپارتمان در تهران می‌توان به محله تهرانسر اشاره کرد. تهرانسر از محلات بسیار بزرگ شهر تهران است و در حال حاضر به چند قسمت شرقی، غربی، مرکزی، شمالی و شهرک مسکن ویژه تقسیم می‌شود.

  وام نهضت ملی مسکن 800 میلیون تومان است

فروش آپارتمان 115 متر در پونک

منطقه ۲ شهرداری تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و برخورداری از امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب به منطقه‌ای محبوب و پرتقاضا تبدیل شده است. این منطقه از غرب تا شمال غرب تهران ادامه دارد و از ۱۴ محله تشکیل شده است. اکثر ساکنین این منطقه از سطح سواد و فرهنگ بالایی برخوردارند و همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت منطقه ۲ و رضایت اهالی آن از زندگی در این منطقه است. امداد ویلا
خرید و فروش فوری ویلا در شمال با امداد ویلا
ما بهترینها را به شما معرفی می کنیم
خرید امن و مطمئن در شمال با امداد ویلا
امداد ویلا به شما در… ‌با ما تماس بگیرید، به شما کمک می کنیم بهترین سرمایه گذاری را انتخاب کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان و ارائه خدمات ویژه همین الان
با املاک کلاسیک تما…

۶۵ میلیارد تومان جریمه نقدی از بنگاه‌های غیرمجاز دریافت شد

اما نرخ کمیسیون املاک در سال ۱۴۰۲ قرار است چه مقداری باشد؟ با توجه به نوسانات شدید ارزی بازار، نگرانی‌ها در مورد بازار مسکن هم افزایش پیدا کرده و بسیاری از ما می‌خواهیم بدانیم باید با چه چشم‌اندازی وارد معاملات ملکی شویم. کمیسیون تمدید اجاره ملک در شهرهای استان مازندران نیز برابر است با یک دهم مبلغ کمیسیون قرارداد اجاره به علاوه ۹ درصد مالیت ارزش افزوده بدین صورت که ابتدا مبلغ کمیسیون را محاسبه و مبلغ را تقسیم به ده می‌کنند. برای محاسبه کمیسیون اجاره در شیراز ابتدا باید مبلغ رهن را به اجاره تبدیل شود و موجر و مستاجر هر کدام موظف به پرداخت ۲۵ درصد از مبلغ تبدیل شده + اجاره یک ماه همراه با ۹ درصد مالیات ارزش افزوده می باشند.

  اقتصاد دریایی نامحبوب است - تسنیم

ورود به سامانه ملی املاک amlak.mrud.ir

املاک شمرون ستاره منطقه شمرون در خدمت شماست تا بهترین منزل های مسکونی، اداری، فروشگاهی، زمین و … را با بهترین قیمت به شما معرفی کند. داشتن درآمد دلاری همواره یکی از خواسته‌های اصلی هر فردی بوده و در روزهای اخیر نیز شاهد افزایش تعداد کسانی که به این درآمد رسیده‌اند هستیم. با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال، بیشتر افراد فعالیتشان را در این بازار افزایش داده‌اند که آمارها هم نشان دهنده جایگاه مهم ارز دیجیتال در میزان فعالیت و افزایش درآمد دلاری آن‌ها می‌باشد. لینک بزرگترین سایت ایرانی برای فعالیت در این بازار و کسب درآمد دلاری، در پایین قرار داده شده است. همچنین در طرف دیگر مالکینی که تمایل دارند ملک هایشان را به فروش برسانند، می توانند درخواست خود را در وبسایت (سپردن ملک) ایجاد کنند و همکاران بخش مربوطه ملکانا در اولین فرصت با مالکین برای هماهنگی های بعدی و عکاسی ملک مربوطه اقدام خواهند کرد.