املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات

کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات

با دیگران داشته باشید، باید مهارت شنوندگی را در خود تقویت کنید تا بتوانید موثر بودن این تعامل و ارتباط گیری را افزایش دهید. که بتواند قرارداد های بزرگ و قرارداد های زیادی را به نتیجه برساند. برای کارشناسی صحیح ملک و قیمت گذاری اصولی و… باید از دقت بالایی برخوردار باشید. در پایان املاک طهران بهترین املاک در زیرآب را به شما معرفی می کنیم.

  • مدت زمان آموزشی در این مرحله حدود ۵ الی ۱۰ ساعت، آن هم به اتفاق مدیر قسمت یا مدیر آژانس می باشد.
  • بدترين کار در مشاوره اين است که بدون اينکه از احساسات و تفکرات مشتری اطلاعی کسب کرده باشيد شروع به صحبت و رهنمود بکنيم، بنابراين مشاور خوب هميشه اول شنونده خوبی است.
  • ایشان همچنین علاوه بر این افراد، باید شبکه‌ای از خریداران بالقوه و فروشندگان را در لیست موجود خود داشته باشد.
  • داشتن رفتار محترمانه با مشتری و با صبر و حوصله بودن بسیار اهمیت دارد.
  • کسی به بنگاه املاک مراجعه می کند و شخصی را به عنوان مشاوره انتخاب می‌کند تا به او در سرمایه گذاری، ساخت و ساز و احیانا فروش یا حتی بررسی نوسانات قیمت یا پیش بینی وضعیت مسکن در ماه‌های پیش رو کمک کند.

در صفحه پیش رو، پس از مطالعه موارد گفته شده، از قبیل مدارک مورد نیاز، اطلاعات خواسته شده، شامل پروانه، نوع، نوع شخص متقاضی پروانه و مدت پروانه را تعیین نمایید. سپس، به صفحه اصلی سامانه بازگشته و روی درخواست صدور جواز کسب، کلیک نمایید. در این بخش، می بایست، کد رهگیری دریافت شده از سامانه پیشخوان مجوزها، کد ملی و کد امنیتی را وارد نموده و دکمه تایید را بزنید. ‌بر اساس ماده 12 قانون تعزیرات حکومتی، مصوب 1367، نداشتن پروانه کسب واحدهای صنفی یا به عبارتی، عدم اخذ پروانه، بدون عذر موجه، در مهلت و ضوابط و مقرراتی که در قانون تعیین شده است، تبعاتی مانند قطع تمام یا برخی خدمات دولتی، اخذ جریمه و تعطیلی واحد تا زمان اخذ پروانه کسب را به همراه خواهد داشت. شما وقتی که میزبانی یک مهمانی را به عهده دارید و می خواهید نهایت عزت و احترام را براي مهمانان خود قائل
شوید در تمامی تعارفات طول مهمانی من جمله تعارف براي نشستن یا دعوت مهمان براي صرف میوه یا غذا، از کف
دست رو به بالا استفاده می کنید. در این حالت یک یا دو کف دست به سمت بالا گرفته می شود و با نشان دادن کف
دست به سمت مهمان تعارفات معمول انجام می پذیرد.

  ایران با موفقیت موتور جت را برای یک هواپیمای مسافربری مهندسی معکوس کرد

ثبت‌نام در پنل مشاورین املاک در پلتفرم‌های موجود در اینترنت

این بخش، سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن 1402، نام دارد و مستاجرانی که در سامانه وام ودیعه مسکن ثبت نام نموده اند، می توانند با مراجعه به سایت و از بخش ( مشاهده و پیگیری درخواست ها )، اقدام به مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات اجاره خانه​ ۱۴۰۲ خود نموده و از نتایج آخرین بررسی ها، مطلع شوند. مشاور املاک در زیراب سوادکوه اگر حرفه ای باشد، باید درک درستی از نیاز و خواسته های یک مشتری داشته باشد. و اینجاست که شما به عنوان یک مشاور املاک حرفه ای باید در کوتاه ترین زمان خانه‌ی مناسب را پیدا کنید. فراموش نکنید که درک کردن خواسته های مشتری در مرحله ی اول می تواندبه خودتان کمک کند. در غیر این‌ صورت برای بار اول تا یک‌سال و برای بار دوم تا دو سال تعلیق پروانه کسب و برای بار سوم به ابطال پروانه کسب محکوم می‌شوند. قرارداد پیش فروش اجاره به موجب این قانون، فقط باید از طریق تنظیم سند رسمی پیش فروش نزد دفاتر اسناد رسمی و با درج در سند مالکیت منعقد شود.

برنامه‌های مرتبط

کلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه ، متعلق به فروشگاه پی وی کالا و دفتر خدمات بر خط آرکان می باشد و نزد آن نیز محفوظ است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره هایی که در قسمت پایین سایت قرار داده ایم تماس بگیرید. به عنوان یک مشاور حرفه ای به هیچ وجه نباید انرژی منفی وارد بحث با دیگران کنید.

بنابراین تشخیص دادن هر یک از آن‌ها با توجه به کسب و کار، گزینه بهتری است. سنگ کردن یا قفل کردن ملک یک روش سنتی و بسیار قدیمی است که این روش رو توضیح می‌دهیم اما هرگز توصیه نمی‌کنیم چون موجب کم شدن اعتماد بین مشتری و املاک می‌شود. داشتن مدارک مرتبط با وضعیت نظام وظیفه و ارائه آن به اتحادیه یکی دیگر از مراحل مهمی است که برای کسب جواز کار ضرورت دارد. حالا وقت آن است که کمتر حرف بزنیم و مشتری را به حال خود بگذاریم تا اندکی بر فرآیند بازدیدهای ملک تمرکز کند و بتواند به یک تصمیم قاطع برای شروع فرآیند معامله بیفتد، در این مرحله پرچانگی مشاور می تواند اثرات مخربی را بر انجام معامله بگذارد.

  6.5 میلیون نفر به سفر نوروزی رفتند