املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

کوملک-املاک خراسان مشاور املاک املاک آرکان

کوملک-املاک خراسان مشاور املاک املاک آرکان

این درحالی است که قانونگذار برای نظارت برنحوه هزینه کرد کارمزد موضوع تبصره ۵ ماده ۱۵این آیین نامه علاوه بر اینکه عنوان کرده « گزارش هزینه کرد کارمزد موضوع این تبصره هرشش ماه یکبار به هیأت عالی واگذاری ارائه می شود» درعین حال برای اطمینان از نظارت و شفافیت کامل، سازمان حسابرسی را موظف کرده که«عملکرد حساب کارمزد را به صورت جداگانه رسیدگی و افشاء نماید.»۷. مشاور املاک جزو پردرآمدترین مشاغل موجود در کشور است با این حال این شغل سختی‌ها و چالش‌های خود را دارد. یکی از اصلی‌ترین چالش‌های این شغل جذب مشتری است چراکه با داشتن مشتری‌های بیشتر، معاملات ملکی زیادی را می‌توانید انجام دهید و درنتیجه به کسب درآمد بیشتری برسید.

  • شما باید برای پیشی گرفتن از رقبای خود در صنعت املاک، سعی کنید با بقیه متفاوت باشید.
  • برای موارد ملکی رهنی هم مبلغ این کمیسیون با توجه به مبلغ رهن محاسبه می‌شود و به ازای هر یک میلیون تومان رهن مبلغ ۳۰ هزارتومان به مبلغ کمیسیون افزوده می‌شود؛ یعنی اگر شما ملکی را به مبلغ ۵۰ میلیون تومان رهن کنید باید در مجموع ۱۵۰۰ هزارتومان (سهم هر یک از موجر و مستأجر ۷۵۰ هزار تومان) کمیسیون به بنگاه املاک پرداخت کنید.
  • زیرا علاوه بر اطلاعات کاملی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، می‌توانید با یک تماس تلفنی با آنها ارتباط برقرار کنید و از مشاوره‌های آنها بهره‌مند گردید.
  • در واقع باید در آگهی خود به تمامی جزئیات ملک همچون قیمت، برخورداری از امکانات رفاهی، شرایط مالک، نوع ساخت و مصالح و مشاعات مناسب و … بپردازید و از آن مهم‌تر آمادگی کاملی مشاور برای پاسخ گویی به آگهی و پرزنت کردن آن را داشته باشید.
  • در واقع آنچه از دیـد ما اخــبار است عملاً یک تجارت میلـیارد دلاری است که با مهــندسی ذهن مخاطبان و هدایت سرمایه های آنها رونق می گیرد.
  57 هزار و 600 میلیارد ریال برای ساخت مسکن در آذربایجان شرقی هزینه شد

راهنمای جامع مراحل سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات ترکیه از طرف شرکت امتلاک، “برترین مشاور املاک در سراسر ترکیه”. لازم است مشتری قبل از اینکه به مشاوران املاک اعتماد کند، می بایست معیارهای فوق را در آنها یافته و از آنها اطمینان حاصل کند. در ابتدا می توانید به صورت آنلاین دنبال یک مشاور املاک مناسب باشید، یا از یکی از دوستان خود جهت پیدا کردن مشاور ملکی مناسب در هر منطقه ای که در نظر دارید، سؤال کنید. در اصل، داشتن دفتر و انجام دادن امور حسابداری در داخل آن، بسیار سخت و وقت گیر است. استفاده از حسابداری املاک، کمک بزرگی برای استفاده به موقع و ضروری از زمان است. به کار بردن نرم افزار حسابداری و ارتباط صحیح و دقیق با مشتریان روند آن را به شدت تسهیل می‌بخشد.

با مشاور املاک در زیرآب که معتبر هستند کار کنید

آکادمی کاشانی کیا کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به kashanikia.com می‌باشد. به این نحو که فرد می‌تواند ابتدا نسبت به مفاد سند عادی انکار یا تردید نماید و پس از رسیدگی و احراز صحت آن در قالب دعوی جعل نسبت به سند مزبور مبادرت به تعرض مجدد نماید. این کتاب برای همه کسانی که به مطالعه آثار حقوقی علاقه‌مندان هستند می‌تواند مفید باشد. دانش و آگاهی در این حرفه را می توان به اسکلت این ساختمان تشبیه نمود. شما دی‌وی‌دی و با ارسال پست سفارشی، بسته محصولات را به صورت فیزیکی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید فایل‌های صوتی محصولات را علاوه بر موبایل یا MP3 پلیر در پخش اتومبیل خود و یا هر وسیله دیگری که امکان پخش فایل MP3 داشته باشد گوش کنید.

  ایران با موفقیت موتور جت را برای یک هواپیمای مسافربری مهندسی معکوس کرد

کشف برانکو در پرسپولیس به کانادا رفت/ ستاره فوتبال نه، مشاور املاک!

عمل بازدید و سرویس دهی به مشتریان به روز بعد از آگهی موکول شود و یا با کمک دیگر همکار، سرویس دهی صورت گیرد. اولین مرحله تعیین رنج کاری بوده که در آن پس از کشف انگیزه و پشتکار مشاور، تعیین رنج کاری او انجام خواهد شد. در این بخش و در اولین اقدام پیشنهاد می شود که مشاور در بخش اجاره آپارتمان های کوچک زیر ۱۰۰ متری فعالیت خود را آغاز کند، این کار نیز باید پس از تکمیل دوره های آموزشی شروع شود.

پس با تصویب قانون نظام صنفی چگونگی وظایف و انجام تکالیف و مسئولیت های مشاوران دفاتر املاک مشخص شده که به این اساس مشاوران دفاتر املاک باید به مبادرات به انجام وظیفه عرفی و قانونی خود کنند. بر اساس قوانین ثبتی کشور کلیات معاملات صورت گرفته در صورت قطعی و رسمی تلقی می شوند که نقل و انتقال مربوطه در دفاتر اسناد رسمی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور ثبت شوند و برای طی چنین فرایندی وجود مشاورین املاک در فرایند معاملات ملکی از نظر حقوقی نگاه نمی شود بلکه بیشتر از نگاه صنفی تعریف و به رسمیت شناخته می شوند. به عبارت دیگر در مجموعه اجرایی کشور مشاورین املاک دارای هویت اقتصادی از قبیل منبع ایجاد درآمد برای شاغلین مربوطه و دولت هستند، حتی قانون نظام صنفی کشور نیز در مقابل گسـسـتگی بین این بخـش از اصـناف و سـازمان ثـبت اسـناد و املاک کشـور سـاکت اسـت. بسیاری از افراد بر این باورند که موفقیت در شغل مشاور املاک; فقط توانایی مکالمه و مجاب کردن خریدار را می‌طلبد، اما این طور نیست. مشاورین املاک باید یک دوره تخصصی برای راه‌اندازی آژانس املاک بگذرانند تا در آینده بتوانند در شغل خود موفق شوند.

  انتقاد رئیس بنیاد مصطفان به دلیل بی توجهی به مسائل نوآوری