املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

گرانترین محصولات صادراتی ایران معرفی بر اساس کشورها سولوتیس | brassonline

گرانترین محصولات صادراتی ایران معرفی بر اساس کشورها سولوتیس | brassonline

این کشور از سال ۱۹۹۴ عضو موافقت‌نامه عمومی تعرفه و تجارت بوده و از سال ۱۹۹۶ به عضویت سازمان تجارت جهانی درآمده است. در سال ۲۰۱۶ حدود ۴/ ۱ درصد از ارزش واردات جهان متعلق به امارات بوده است. صندوق بین‌المللی پول رشد ۲/ ۵ درصدی برای حجم واردات کالایی امارات در سال ۲۰۱۷ پیش‌بینی کرده است (بیش از متوسط رشد حجم واردات جهان). میزان واردات ایران از امارات طی ۴ ماهه نخست سال جاری ۵.۸۰۰ میلیارد دلار و صادرات به این کشور ۱.۷۷۰ میلیون دلار بوده است.

  • كاهش شاخص هاي كيفي و همچنين كاهش ميزان مصارف برق و گاز در نورد سبك طي ماه هاي گذشته، با وجود افزايش توليد كاملا محسوس مي باشد.
  • پیچ و مهره از جمله کالاهای پر مصرف در سراسر جهان است که به دلیل کاربرد بسیاری که در صنایع مختلف دارد، همواره نیاز آن در بازار احساس می‌شود.
  • دبی یکی از شهرهای بزرگ و بندری امارات متحده عربی بوده و از بازار فروش بسیار مناسب و قابل توجهی برخوردار است.
  • همچنین رشد ۲۴درصدی ارزش صادرات را  نسبت به سال ۹۸ تجربه کرد.

شرکت سپاهان همراه با بیش از 2 دهه سابقه در بازار موبایل و داشتن دفاتر مستقر در دبی و کارشناسان متبحر در حوزه واردات گوشی همراه و لوازم جانبی گوشی همراه، به بهترین نحو … ارسال بار به دبی باربری به دبی با مقرون به صرفه ترین خدمات ارسال بار دبی را می توان با مقرون به صرفه ترین هزینه ها توسط تیم تخصصی و حرفه ای آنی بار انجام داد . شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار با بیش از سی سال سابقه درخشان …

  آژانس املاک تهران املاک هما پرند

آتش‌سوزی در میدان ولیعصر(عج) تهران/ نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش‌نشانان

نشست خبری اعضای هیات مدیران اتاق بازرگانی ایران و امارات با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. در این بخش به صورت خلاصه و تیتروار شما را با مراحل واردات آشنا کنیم، برای آشنایی بیشتر با این مراحل توصیه می کنیم مقاله مراحل واردات کالا را با دقت بخوانید. در آن از فولاد به دلیل ظاهر جذاب، مقاومت در برابر خوردگی، نگهداری مقرون به صرفه و استحکام استفاده می شود. هنگام مقایسه فولاد ضد زنگ 304 در مقابل 316، یک تفاوت عمده مقاومت در برابر کلریدهایی … با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد.

عدم‌ توافق بر سر رقم سبد معیشت در جلسه دیروز شورای‌عالی کار/ جلسه بعدی، فردا

در عین حال ۷ راهکار نیز برای توسعه تجارت با امارات در این گزارش پیشنهاد شده که از جمله می‌توان به ارتباط بانک‌های ملی و صادرات ایران با چند بانک اماراتی، راه‌اندازی بخش اقتصادی سفارت در دبی یا ابوظبی و راه‌اندازی میز صنعت و تجارت در پیوند با اتاق مشترک و اتاق ایران در محل سفارت اشاره کرد. در چنین شرایطی بهترین راه‌ حل برای تصمیم‌ سازان ایرانی می‌ تواند این باشد که با اتخاذ برنامه‌ ای بلند مدت، کشورهای دیگر منطقه از جمله عمان و قطر را به عنوان بازار هدف سال‌های آتی صادرات ایران تعیین کرده و از هم اکنون برای آن فورجینگ و ذوب مشهد برنامه‌ ریزی کنند. دبی شهری است با زیرساخت‌ های تجاری اما در عمان و قطر که سال‌ها با اقتصاد مبتنی بر نفت و گاز اداره شده کمتر زیرساخت‌ های تجاری و اقتصادی شکل گرفته است.

  قرارداد تسهیل گری برای 323 هزار و 401 واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد.

انواع پیچ‌های وارداتی به ایران

فروش لوازم یدکی جک با بهترین کیفیت و قیمت 
واردات و فروش لوازم یدکی خودرو شامل کلیه موارد موتوری ، بدنه و جلوبندی
منصفانه ترین قیمت لوازم یدکی جک را فقط و فقط از ما بخواهید. ما به عنوان وارد کننده انواع مختلف لوازم یدکی خودروهای چینی با پخش عمده لوازم یدکی همچون قطعات جک s5 ، چراغ خودرو و غیره آماده خدمت رسانی به… به گزارش می متالز، تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی روز گذشته معامله 68 هزار و 215 تن مواد پلیمری، 23 هزار تن لوب کات سبک و سنگین، 2 هزار و 300 تن الکیل بنزن خطی، 500 تن گوگرد کلوخه، 22 تن انیدرید فتالیک را تجربه کرد. تالار محصول های صنعتی و معدنی نیز میزبان دادوستد 41 هزار تن آهن اسفنجی، 5 هزار و 200 تن ورق گالوانیزه، 250 تن ورق قلع اندود، 100 تن ورق سرد، 50 تن ورق رنگی، یک هزار و … شهرت بازار طلا دبی در دهه ۴۰ میلادی به اوج خود رسید ، به طوری که تمامی کار آفرینان ، طراحان طلا ، و بازرگانان از کشور های مختلف جهان از جمله هند و ایران مغازه های خودشان را در بازار طلا دبی افتتاح کردند.