املاک 341

مطالب اقتصادی املاک

وبلاگ

۲۷ نکته برای مشاوران حرفه ای املاک جلسه فروش، فایل‌یابی و .. مهندس علیرضا عمویی

۲۷ نکته برای مشاوران حرفه ای املاک جلسه فروش، فایل‌یابی و .. مهندس علیرضا عمویی

فقط در یک صورت از این دوره نتیجه نخواهید گرفت، اینکه دوره را تا انتها نبینید و چندین بار مرور نکنید و یا نکات را به درستی اجرا نکنید. آنقدر این مطالب را خودم و مشاورینم اجرا کرده ایم که برایمان تبدیل به قانون شده است. برای دیدن نتایج دانشجویانی که در دوره های ما شرکت کرده اند، میتوان به پیج اینستاگرامی @dadashi_results یا به سایت ما مراجعه کنید. اگر نکات را مو به مو آموزش ببینید، تمام جلسات دوره جامع مشاور اول شو را ببینید و اجرا کنید و در اجرای تکنیک ها حرفه ای شوید، به درآمد حداقل 500 میلیون در ماه میرسید. دانشجویانی داشته ایم که به درآمد 900 میلیون در ماه هم رسیده اند ، فقط با یک فروش متراژ بالا در ماه.

  • کلید طلایی فروش ملک به این افراد این است که با آن‌ها صمیمی باشید، به حرف‌های آن‌ها گوش کرده و وسط حرف‌شان نپرید، آن‌ها تایید کنید.
  • همچنین این راهکار سبب می‌شود تا اشتباهات شما در معاملات به میزان قابل توجهی کاهش یافته و از اتلاف وقت کمتری برخوردار شوید.
  • پس باید بدون توجه به عواقب نبودن‌تان در دفتر املاک، به کارهای خانواده رسیدگی ‌کنید.
  • آکادمی آموزش ایرانیان دوره های خود را تحت استانداردهای بین المللی کشور (به صورت غیرحضوری با جزوه pdf) برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده از طرف این سازمان را اجرا میکند .
  • بله، اصلا این دوره ها ساخته شده اند برای یاد دادن به افرادی که هیچ اطلاعاتی ندارند و از صفر تا صد به شما کمک خواهد کرد.
  پیشنهاد تعلیق عضویت شرکت راه آهن صهیونیستی در اتحادیه محاکم اسلامی

آموزش مشاور املاک از دو جهت اهمیت دارد یکی آنکه می‌تواند منجر به ارتقاء سطح سازمانی شما گردد و جایگاه شما را در بنگاه معاملات املاکی بالاتر ببرد، از طرف دیگر می‌تواند شما را در معاملات یاری و درآمدتان را تا حد زیادی افزایش دهد‌. به طور کلی آموزش باعث می‌شود تا هم دانش شما افزایش و ارتقا یابد و هم مهارت‌های شما تقویت شود به نحوی که هزینه‌ای که برای آموزش کرده‌اید، در مقابل سرمایه ای که به شما برمی‌گردد، ناچیز خواهد بود. از آنجایی که خود سال 1390 شروع به شغل مشاوری املاک کردم، و شخص مناسبی نبود تا به من آموزش املاک بدهد، اوایل، ترفندها و تکنیک های این شغل را بسیار سخت یاد گرفتم و به درآمد رسیدم . بنابراین اگر می‌خواهید مانند یک مشاور املاک حرفه ای رفتار کنید، باید سند خوانی را به خوبی بلد باشید. با دسترسی به سند ملک، می‌توانید تمام اطلاعات لازم را برای ادامه کار (مثل آگهی نویسی، ارائه مشاوره و…) را از آن استخراج کنید.

چگونه در شغل مشاور املاک موفق شویم ؟ اصول اولیه و قوانین مشاور املاک :

فهمیدن زبان بدن از مهارت های مهم یک مشاور املاک حرفه ای است چرا که این دانش شما را از حالات مشتری آگاه می کند. مرور این نوع مهارتها   از برنامه های واجب هر روزه مشاورین است، همچنین از تفاوت های فرهنگی در زمان اجرای معامله های تجاری جهانی آگاهی داشته باشید. اگر حین تماشا یا اجرای مفاهیم دوره مشاورین املاک حرفه ای بازاریابی پاشا سوالی برایتان مطرح شد میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرد. آموزش مشاور املاک به شما می گوید، در حرفه مشاور املاک شما مدیر فروش خود هستید. یک مدیر فروش اهداف مشخصی را برای تیم فروش مشخص کرده و به تیم مربوطه نسبت به تحقق اهداف اطمینان می دهد.

  هواشناسی ایران 18/12/1402; بارش 4 روز برف و باران در کشور/ هشدار سرریز سد در برخی استانداری ها

عکس شکار بی‌رحمانه آهو با موتورسیکلت در شاهرود!  (۱۸ نظر)

پس احتمال اینکه شما بتوانید بر منطق تمام یا اکثر مشتریان خود پیروز شوید، کم است. وقتی حرف از مذاکره کردن به میان می‌آید، احتمالا تصویری از دو نفر که روبرو هم نشسته و هر کدام برای اثبات حرف خود در حال استدلال کردن است در ذهن اغلب افراد نقش می‌بندد. یکی از راه‌های موثر در ایجاد حس مثبت در مشتری، ایجاد وجه مشترک یا کشف یک وجه مشترک با مشتری است. مثلا اگر درباره پکیج از شما سوال کردند، تنها نام پکیج را نگویید، سعی کنید حتی مدل پکیج را نام ببرید. این رفتار حس مثبتی در آن‌ها ایجاد می‌کند و باعث می‌شود بیش‌تر به شما اعتماد کنند.

همانطور که گفتیم مشاوره املاک شغل پر درآمدی است، البته اگر قاعده آن را بلد باشید. در این مقاله ما به ویژگی های مشاوران املاک موفق اشاره می کنیم که یکی از آن ها فعال بودن مشاور است. اما باید بگوییم که ما با برگزاری دوره آموزش کسب و کارهای املاک و مستغلات سعی میکنیم که بسیاری از این سختی و ریسک ها را برای شما به حداقل برسانیم تا با تمرکزی بیشتری به کار خود ادامه دهید.